Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '14

 
Kategori
Deneme
 

Ben bilirim ya

Ben bilirim ya
 

Gönlünde sevgili varken, hasretin sızısı acıtırken canını içten içten. Varmaz elin. Tutamazsın bir ucundan klavyenin, tuşlar şaşırır düzenini. Anla ki tuş olmuşsundur, sen yine. Sonu olmayan aşkın anaforunda kaybolup gitmişsin yeniden ve yeniden.

Akıl uğramaz mı hiç benim gezegenime. Nedir bu umursamazlık? Kuyruğu da mı çarpmaz yıldızın? Sarsılıp geleyim kendime. Cık. Çıktı mı bir defa havsala baştan ara bul bulabilirsen.

Aşk yazdıracağım, isim haneme. Ümitlenmeyeyim boşu boşuna terk eder diye, kimliğimi. Uslanmaz yazacağım kütük haneme. Söküp atamadım, uğraşmayayım diye, boşu boşuna.

İçim acıyor, öyle böyle değil üstelik. Kimlerin ahlarını aldım? Sönmüyor alevim. Sevdalanmak güzel de bu kor ateş yok mu?

Ne istiyorsunuz benden anlamadım ki? Ya gelin, ya da çıkın hayatımdan. Nedir derdiniz? Kopmadan kıyamet, kurulmadan mizan gezdirip durursunuz sırat köprüsünde bedenimi. Yalın ayak, bir başıma. Öyle keskin ki, kılıçlara rahmet okuta.

Gelmeyin, tamam. Bir sola bir sağa koşacağım yine anlaşılan. Yüreğim kanıyor, kalıbım yorulmuş, çok mu?

Zihnimi körelten, korkularımı derinleştiren nedir bilir misiniz? Ben geçemem ya ne yardan ne de serden. Ömrüm tükenecek ya her iki sevgilinin yolunda.

Ben bilirim ya kavuşamayacağım asla. Ne sana ne de sana. 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..