Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben Bir Hiç Oluyorum

Ben bir hiç oluyorum
Bunu durmadan
Tekrarlayıp duruyorum
Ben bir hiç oluyorum
Mutluluğu hiçlikte buluyorum
Ben bir hiç oluyorum
Gönül sınırlarımı silip atıyorum
Sınırsız gönül alanı oluyorum
Kötülükleri unutuyorum
İyilikleri yaşatıyorum
Ben bir hiç oluyorum
Bütün insanları kardeşim görüyorum
Bütün insanlar kardeşimdir diyorum
Haykırıyorum en samimi şekilde
Her insan benin kardeşimdir
Her insan benim kardeşimdir
Ben neysem herkes de odur diyorum
Bütün insanlar eşittir diyorum
Bütün insanlar eşittir
Bunu beynime gönlüme yazıyorum
Her insan bu dünyada
İnsanca yaşamalıdır diye haykırıyorum
Her insan yaşamalı
Her insan güvenli olmalı
Her insan sevilen olmalı
Her insan bir statüye kavuşmalı
Her insan
Kendini özgürce ifade edebilmeli diyorum
İşte ben buyum
İşte ben bunun için hiçliği seçiyorum
Ne öndeyim ne geride
Herkes neredeyse
İşte ben de oradayım
Ben bir kuantım
Bazen maddeyim bazen enerjiyim
Yoktur varlıkla sonsuz ilişkim
Ben bir hiç oluyorum
Bütün insanlar eşittir diyorum
Hiçbir neden yoktur
İnsanlar arasında fark yaratan
Var diyen varsa
Ben ona
Sen bilimden uzaksın
Bilime gel bilime gel diyorum
Ben bir hiç oluyorum
Herkes neyse ben o oluyorum
Herkesi gönülden seviyorum
Kötülükleri unutalım
İyilikleri yaşatalım diyorum


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..