Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Geleceğin Türkiye'si

“Düşünüyorum öyleyse varım”
                                       (Aristo)

Geleceğin Türkiye’sini düşlüyorum
Düşlüyorum
Düşlüyorum
Düşlerime düşüyor Türkiye
Düşlerime düşen Türkiye’yi
Anlatayım sizlere
Öncelikle
O Türkiye’nin insanları değişime yönelik
Pozitif değişim bu değişim
Bilim çok öne çıkmış durumda orada
İnsanları
Bilim yönlendiriyor her alanda
Böyle olunca da
Barış yaygınlaşmış o Türkiye’de
Bilim
Barıştan başka bir durumu
Asla önermez kabul etmez
Bilim aklın ürünüdür
Akıl barış dışılığı kabul eder mi ki
Etmez
Ve yine o Türkiye’de
İnsanlar arasında dayanışma çok yüksek
Tabii böyle olacak
Barış varsa karşılıklı güven vardır
Dolaysıyla
İşbirliğine yatkınlık vardır
İşbirliğine yatkınlık ekonomik gelişme yaratır
Ve
O Türkiye ekonomik gelişmeyi
Gerçekleştirmiş
Üretim tüketim ilişkisi tam iyi konumda
Üretiliyor tüketiliyor
Ekonomi sağlıklı işliyor
Sağlıklı ekonomi sağlıklı toplum yaratmış
Düşlediğim Türkiye’de her şey sağlıklı
İnsanlar
İşli kayıtlılar ve sadece işleriyle ilgileniyorlar
Öyle
Olur olmaz işlere burunlarını sokmuyorlar
Üretiyorlar
Ürettiklerini hem içerde hem dışarda
Kolayca satıyorlar
Ülkede
Dış satım dış alımı katlamış durumda
İnsanlar mutluluk olmuşlar
Ömürleri uzamış gitmiş
Ölüm zor uğrar olmuş yanlarına
Doğru sözlülük tavan yapmış
İnsanların yüzleri
İyilik ve barışa dönük olmuş
Barış bozuculuk unutulmuş
Çalışmak en büyük ibadet sayılıyor
Çalışmayan yok görünürlerde
Çalışıp üretip tüketmek var görünürde
Ve canlarım
Anlattığım ülkem o Türkiye’de
Çağdaşlaşma bir hayli ileri hal almış
Modern yaşam tam anlamıyla yaşanır olmuş
Allah’la aldatma diye bir şey yok
İnsanlar
En samimi şekilde bağlanmışlar Allah’a
Onu anlamışlar anlamlandırmışlar
Ve öğütlerini temiz duygularla yaşıyorlar
Düşlediğim Türkiye
Çok güzel be gerçekten çok güzel
Düşleyin sizde canlarım
Önce düşleyin
Sonra gerçekleştirmeye geçelim
Ne diyor bir atasözümüz
“Hayaller olmasaydı gerçekler olmazdı”
Ben bunu öneriyorum işte
Önce güzeli düşleyeceğiz
Sonra onun peşine düşeceğiz
Ve o güzelle buluşacağız

Gel düşlerimin Türkiye’si gel
Düşlerde değil
Gerçeklerde göreyim seni
Göreyim de
Mutluluk olayım uçayım göklere


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..