Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '08

 
Kategori
Sosyoloji
 

Ben boşuna doktor olmuşım !...

Ben boşuna doktor olmuşum !...

Normal insan evladı gibi flört edersen,

bu ülkenin Diyanet’i seni "zina" yapmakla suçluyor...

Ama, "dindarım" ayaklarıyla, 9 yaşındaki kızı koynuna alırsan,

çıt çıkarmıyor! Ağzını açıp bir şey söylemiyor…

Üç eşin, dört eşin varsa, normal...

Tek eşin varsa, sana abdal diyorlar...

"Dini nikáh"ımızı resmi hale getirdiler...

Dini nikah yap , her türlü rezilliği yapabilme özgürlüğüne kavuşuyorsun!
Müslümanlıkta , "Ruhban sınıfı yok" diye gurur duyardık...

Peki şimdi ne oldu diye sorarsanız sayın okurlar , işte sayılar..

Diyanet başkanlığı 500 bin çalışanı ile bakanlıkları geçti.

Bütçeden ayrılan Diyanete ayrılan para

birkaç bakanlığın toplamından daha çok.

Geçenlerde Desti izdivaç programına gelip

dördüncü defa evlenmek isteyen bir emekli İmam

emekli maaşının 900 lira olduğunu söylediğinde ,

benim eşim bak , bak ta utan , iki üniversite bitirmişsin,

boşuna okuyup Hekim olmuşsun ,

birde ben 53 sene hekimlik yaptım diye öğünüyorsun

aldığın emekli maaşın 560 lira , keşke İmam olsa idin dedi..

( 20 aydır 360 ytl alıyorum.. Sebep muayenemi kapatmadan

bir yıl emekli maaşı aldığım için 4500 ytl cezayı ödüyorum .)

Belediyeler de İmam olmayana su yok!

Takkeli, takunyalı cahil cühelanın "kanaat önderi" diye, eli ayağı öpülüyor.

Camilere tezgáh açıp, " yeni cami yapacağız " diye para tokatlıyorlar.

Devleti yönetenler, bakanlar , milletvekilleri , belediye başkanları

"Almancıları dolandıran yeşil sermeyeli Holding"lerin

açılışlarını yapıyor. Oturup onlarla yemek yiyor , geleceği paylaşıyor..

Bu sahte dincilere göre "Faiz haram"..

kendileri her türlü herzeyi yerken böyle diyorlar..

Peki, benim gariban halkım biliyor musunuz

Dünyanın en yüksek faizi nerede? Türkiye’de..

Sözde faizsiz banka dedikleri yerlerinde verdikleri aslında

“Faiz “ , kendilerini aldattıkları gibi ,

bizi de aldatmaya çalışıyorlar.

Dini kullananlar, ağızlarından kuran –dua düşmeyen,

bir takım sahtekarlar, bir yardım derneği kurdular.

İlk kurulduğu günlerde televizyonlar da çalışmalarını .

yardım ettikleri aileleri gördükçe aferin , iyi çalışıyorlar dedik.

Hatta içimizden bazıları kurban adaklarını para olarak onlara gönderdi.

Sonrasını biliyorsunuz yurt içi ve yurt dışı toplanan paralar

birkaç kurucu tarafından iç edildi.

Nedense bu günler de gemicikler çok revaçta.

Kimi oğluna alıyor, kimi de çaldıkları paralar ile gemi alıyor.

Benim gemimi mi soruyorsunuz sayın okurlarım.. Yok .

Nerde bizde siyasetle uğraşan, iktidara gelen baba..

Rahmetli okul müdürü , maarif müdürlüğü yaptı

dimdik yaşadı, eğilmedi, genç cumhuriyetin askerlerindeydi.

Dürüst, bu vatan için çalıştı, alnı ak , arkasında bizlere öğünçler

bırakarak, iyi evlatlar yetiştirmenin huzuru ile öldü.
Gelelim asıl konuya ;Ali Babacan haklı.
"Samimi" Müslüman’san , dürüst insansan eğer, şu anda

dünyada dinimiz adına daha büyük sıkıntının yaşandığı bir ülke yok.

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..