Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '08

 
Kategori
Güncel
 

Utanıyorum!...

Utanıyorum!...

Ulusal gazeteler yazıyor, İlahiyat fakültesi profesörü...

Yani, bir sanat ya da bilim dalında en yüksek noktada..

Akademik zincirin en yüksek halkası

Beyefendi hocamız 68 yaşında...

Bilimsel eser diye, kaleme el atıp yayınladığı kitapta..

80`lik şeyh 14`lük bebeye bir gecede kaç kere diye başlayıp...

Ne demiş, neler yazmış...

İlahiyatçı hocamıza bakın, ama sakın kitabını okumayın..

Yazmaya utanırım...

Milliyetçi, dindarların kılıçı olduğunu söyleyen yazan,

Vakit gazetesinin köşe yazarı... 74 yaşında...

14`lük sabiye ne etmiş, neler etmiş...

Neler demiş, neler olmuş..

Gazeteler, televizyon günlerdir yazıyor, söylüyor..

Demeye, yazmaya sıkılıyorum.

Bunları yazarken bile Müslümanlar adına sıkılıyorum..

Bir başkası bizim vatandaşımız…

Başbakanın deyimi ile “‘ortalama` Türk...

Yani şu dünyaya bedel tayfasından, doğuştan asil, ahlak, erdem sahibi...

Evrende üstüne yok dediklerimizden 28 yaşında bir vatandaş…

Alacaklısının 10 yaşındaki kızını kaçırıp ne yapmış, daha ne yapacakken ne olmuş...

Gavurlar duysun istemiyorum, onlar gavur biz müslümanız...

Diyemem, utanırım...

Televizyonlarda içiniz burkularak seyrettiniz.

Yavrucak henüz evlat... Üste yok, başta yok.. 12 yaşında...

Ucuz ekmek kuyruğunda ..

Birkaç saat kuyrukta bekleyip ucuz ekmeğini almış, evine gidiyor..

Son parayla alınan ekmeklerini düşürünce ne hale gelmiş...

Anlatmaya, yazmaya kalem yetmez, içim sızlıyor..

Türk memuru... Asayişin teminatı polis, Türk polisi..

Canımızı-malımızı koruyan yüce insan... Toplumun ana direklerinden..

Galatasaray‘ın galibiyetine sevinen 13-15`lik çocukların yüzüne gazı sıkmışlar

Hem de 1 Mayıs`tan 6 gün sonra...

Cumhurbaşkanının sayın eşi gibi Türkiye’yi şikayet olur

Yazılmaz ki ulu orta, yabancı basından saklamam gerekir..

Bu da bir profesör Tıp fakültesinde.. Hem de Türk hekimlerinin başı...

Memleketin derdi ona kalmışlardan, bir güzel gönül adamı, Atatürk sevdalısı...

Yetmiş yaşlarında, ak saçlı… Saygı değer bir adam..

Hakkında arama emri var deyip, sabahın köründe , Ankara’da

sabahın 5 ‘inde Otelden uyandırıp ifadeye götürmüşler.

İlhan Selçuk, Kemal Alemdaroğlu, Doğu Perinçek ‘de böyle alınmıştı.

Yazan yazdı, ben yazamam, utanırım...

Gazeteler yazdı, televizyonlar gösterdi

onlardan öğrenerek bende yazıyorum

Düz, vasıfsız genç, binlerce milyonlarca...

Okumuş, okumamış, üniversite bitirmiş ama iş bulamadığı için baba parasıyla avare dolaşan işsiz, umutsuz, parasız gençler..

Kaçı Acun'dan "Var mısın Yok musun" birkaç kuruş tırtıklamak için sırada...

Binlercesi Ahmet Çakar'da, Kim 1 Milyon İster'de, Düello'da ve Rus Ruleti'nde yarışmak için yazılmış...

Hadi bu sefer utanmadan yazıyorum, kim utanacaksa utansın...

Tam 1 milyon 800 bin kişi... İyi okudunuz mu 2 milyon genç ..

Sayın okurlarım, Allah aşkına söyleyin, acı olan bu..

Sonrada bunları unutup, aşsız, işsiz insanlarla alay eder gibi, bu ülkenin en mühim işiymiş gibi, beylerin rahatı bozulduğu için bu devirde parti kapatmak utanç duyulacak şey diyorlar.

Bence asıl utanılacak şeyler bunlar.

Ben utanıyorum, bilmem sizde utanıyor musunuz?..

 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..