Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben Bu İşi Para İçin Yapmıyorum Diyene Şüpheyle Bakarım

Ben Bu İşi Para İçin Yapmıyorum Diyene Şüpheyle Bakarım
 

Para için yap, bir şey bekle ki içimiz rahat olsun. Ya ne bileyim pireleniyorum işte! Neden para için yapmıyorsun, herkesler üç kuruş menfaat için taklalar atarken üstelik…

Arkasından başka şeyler çıkıyor ayrı, her şeyin bir karşılığı olduğunu öğrenmişiz, para için yapmıyorum deyince içimize bir kurt düşüyor;  madem para için yapmıyorsan ne için yapıyorsun?

Söylüyor bir şeyler ama ikna olmuyoruz, ücretini ödeyerek yaptırdığımız işler kadar içimiz rahat değil; sanki daha sonra bir bedel ödeyeceğiz gibi hissediyoruz, minnet altında bırakıyor.

Sonuçta karakterinde böyle davranmak olan kişiler vardır, neden bize tuhaf geliyor ki; herkes menfaatçi değil ya, insanlık için bir şeyler yapmış ne var bunda.

Bilmiyorum kıllanıyorum işte! Dahası alsın parasını canım niye almıyor ki, bir şeyi ücretiyle yaptığınız zaman insanlık için yapmış olmuyor musunuz?

Emin olamadığımız şey, para için değil de her ne için yapıyorsa gerçekten kendini mutlu hissetmek için mi acaba? Ya da çok sevdiği bir iş, hobi; bu da belli değil.

Reklamını yapmak için falan gibi arkasından bir şey çıkması da mide bulandırıcı, başta söylese… Ben bunu para için değil ama şunun için yapıyorum diyecek arkadaş!

Bu kadar değil tabi, keyif için bazı şeyler yapan insanlar da var; eğer kişi hakikaten yaptığı şeyden keyif alıyorsa tabii ki bu da bir nevi kazançtır. İşini mesleğini çok seven insanlar yeter ki sevdiğim işimi yapayım para önemli değil derler.

Keza STK’lar… Gönüllü kuruluşlarda insanlar parayı pulu düşünmeden çalışırlar.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..