Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '13

 
Kategori
Siyaset
 

Ben de elime silah mı alayım?

Ben de elime silah mı alayım?
 

Ey yıllarca hizmet ettiğim Milliyetçi görüş! Ülkücü gençlik. Vatan dedim.Bayrak dedim. Türk'lük dedim.

Gövdemi koydum taşın altına. Atatürk'e dil uzatanın, vatanıma, bayrağıma kem gözle bakanın karşısında durdum. Görev yaptığım Diyarbakır'da tek başıma dikildim hainlerin karşısına. Yılmadan, korkmadan.

Sonuç; Güvendiğim dağlara kar yağdı. Sonunda işkence gördüm, maddi manevi acı çektim. Çekiyorum. Neredeler miiliyetçi, ülkücü kardeşlerim. Feryadımı duymayanlar neredeler?

Neredeler meydanlarda nutuk atanlar? Sahi nerelerdesiniz?

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..