Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Ben de Kedi melali

gri beyaz bir kedi

simsiyah bir araba

ve

ben

kendinden geçip

kendine gelen

yırtıcı bir sayfada

adı kalan

insan

inanan

inanmayan için

 

gri beyaz bir kedi

kedi bir yol arar

nafaka bulmak için

nasıl dalgın ve telaşlı

nasıl masum

nasıl mahzun

içim kırılgan

o seste

o ses

yeni bir beste

 

simsiyah bir araba

harabe yüreklere korku salmakta

çarkı döndüren zamana ve merhamete aldırmadan

içindeki hayvanı gizlemekte

içindeki hayvan

dışındaki dünyayı ürpertirken

beni kızıla kesiyor

 

ben

kendinden kendine neden

arayan yorgun ayaklar

kınından çıkmış kör ve paslı bıçak

kan saçacak

gözpınarlarından

kupkuru yalnızlığı göğüslemek için

 

gri beyaz kedi

simsiyah araba

ve ben

ne/denli bakışıyoruz birden

kedi arabaya koşuyor

araba kediye

ne diye

gözlerim nuha tufan

artık

kedi bana uyumsuz

araba iki hayvanı götürüyor

beni kendimle baş başa bırakarak

 

27 Kasım 13

   Bodrum

 
Toplam blog
: 74
: 571
Kayıt tarihi
: 24.12.07
 
 

1965 Tortum doğumluyum. Ankara Gazi Üniv. Fen Edebiyat Fak. mezunuyum. T.D.E öğretmeniyim. İki ço..