Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '11

 
Kategori
Deneme
 

Ben Deli Değilim

Ben Deli Değilim
 

Bakmayın bana öyle korkan ve acıyan gözlerle, uzak durun, çekin ellerinizi üzerimden. Kendimden başkasına zararrım dokunmaz benim. Düştüğüm yerden de kendim kalkabilirim. Benim korkularımın göstergesidir saldırganlığım ve incinmekten kaçmak içindir yalnızlığım. 

Gülemiyorum sizin güldüklerinize ve aranızda hala ağlayabilenler var, biliyorum. Deli değilim ben, neden gülüp neden ağladığınızı anlayabiliyorum. Ama cezbetmiyor beni sizin tutkularınız, birbirinizi paralarcasına tutuştuğunuz kavgalarınız. Benim de tutkunu olduğum şeyler var elbette hayatta; ama sizinkilere benzemez. Kara bulutlara inat var olmaya çalışan güneş, baharda gelinliklere bürünen ağaçlar, yağmurdan sonraki toprak kokusu büyüler beni; siz bunları görmezsiniz bile. Siz canınız yandığında ağlarsınız belki ya da değerli bir nesnenizi kaybettiğinizde; ben soğukta titreyen çocuklara, ekmek peşinde koşan babanın telaşına, dünyayı göremeden gözleri kapatılan bebeklere ağlarım. 

Ben hata yaptığımda beni saklayacak bir paravan aramam kendime ya da haksız yere suçlamam kimseyi. Yüzleşirim kendimle ve bilirim hata yapmadan büyüyemeyeceğimi üstelik büyüdükçe hatalarımın da büyüyeceğini. Saygı duyarım bana bahşedilen bu hayata ve bildiğim için aranıza yalnızca bedenimi çürütmek için gelmediğimi, sorgularım kendimi, ruhumla katılırım yaşama. 

Deli diyorsunuz bana, çünkü size yabancı geliyor sözlerim. Bilmediğiniz kelimelerle konuşabiliyorum ancak, özür dilerim. 

Biliyorum uzaktan bakıldığında bile aramızdaki farkın anlaşıldığını, hepiniz birbirinize öyle benziyorsunuz ki aranıza saklanıp görünmemeye çalışmam imkansız. Hayretle bakıyorsunuz bana dünyalı değilmişim gibi, halbuki sadece sizin oralardan değilim. Dünyanın ise tam göbeğindenim. 

Korkmayın benden ve -kaldıysa- benim gibilerden. Dedim ya, kendimden başkasına zararım dokunmaz benim. Tek yapmaya çalıştığım, maskelerinizi ve ruhunuzu boğan zincirleri fark etmenizi sağlamak. Makyajınız akıp da teniniz nefes almaya başladığında ise göreceksiniz kime acımak gerektiğini ve anlayacaksınız neden hep yalnız kalmak istediğimi. 

 
Toplam blog
: 5
: 476
Kayıt tarihi
: 05.02.11
 
 

1983 yılında İstanbul'da doğdum. Kocaeli Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı bölümünden mezun old..