Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '06

 
Kategori
Eğitim
 

Ben eğitimimle varım...

Ben eğitimimle varım...
 

Bizden önceki nesilin zoğu eğitimsizdi buna rağmen çok şeyler başarmışlar evet ama bunun bizim neslimiz için geçerli olacağına inanmıyorum. Eğitimi olmayan ve öğrenimden bir şeyler almaya çalışmayanlar yok olacaktır.

Örnek verebilirim ben devamlı milliyet gazetesinin köşe yazarlarını takip ederim tasnif ettiğimde olur etmediğimde ancak gündemi yakalarken nereye gittiğimizi yazılardan alıyabiliyorum ve buna göre ekonommi ve diğer tercihlerimi ayarlıyorum. Şöyleki ben özel sigortaya girmeyi düşünüyordum ama dolar olarak girersem riskli olur diye düşünüyordum milliyet gazetesinin yazarı ABD ırak tan çıkana kadardolar düşük olacak diye yazdı ve bu fırsatı değerlendirdim. Daha başka örneklerde verilebilir geleceğin meslekleri ve nedenleri birbir sıralanıyor nereye gittiğimiz ortada teknoloji yumağına doğru gidiyoruz. Eğitim sayesinde ayakta kalabileceğimiz ve öğrenimimizle var olbileceğimizi unutmayalım bu yüzden anaokulundan üniversiteye kadar gayret edelim. Okumadan var oln bir nesil kendini şansa bırakır okuyarak var olan nesil temkinli ve bilinçli hareket eder. Üniversite okumadan önceki yasemin ile üniversite okuduktan sonraki yasemin o kadar farklıki ben bile şaşırıorum. Ben çocukları bu kadar çok sevmezdim ben kendimi en son düşünürdüm, ben paylaşmayı bu kadar bilmezdim, eğlenmeyi bilmezdim, gülmeyi, yaşamayı. Maddi imkanım daha fazlaydı. Hayatı yorumlarken biz ile balmayı ve kendi gücümü ulmayı öğrendim.

Bana iyi bir eğitim veren aileme ve devletime teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 285
: 4026
Kayıt tarihi
: 17.07.06
 
 

      Üniversiteyi Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesinde Fizik öğretmenliği bölümünden..