Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Ben gibi, benim gibi, aşkım gibi...

Ben gibi, benim gibi, aşkım gibi...
 

 

Ahhh güzel İzmir'im, buram buram
Hasret kokuyor yine rüzgarın
Hüzün çökmüş dalga dalga yüzüne
Ben gibi, benim gibi, aşkım gibi...
 
Umutlarım kayboldu Kemeraltı'nda
İmbatınla soruyorum Karşıyaka'ya
Kordon'da duyuyorum eşsiz kokunu
Sen gibi, senin gibi, aşkım gibi...
 
Bir vapur kalkıyor Konak'tan Bostanlı'ya
Savuruyor hayallerimin küllerini semaya
Altında kalıyorum en ağır griliklerin
Sen gibi, senin gibi, aşkım gibi...
 
Çıkıyorum bazen yemyeşil Belkahve'ye
En dibine dalıyorum maviliklerinin
Tüm özlemimle bekliyorum sessizce
Sen gibi, senin gibi, aşkım gibi...
 
Uzatıyorum elimi İnciraltı'na
İki mavinin doyumsuz vuslat hattına
Bir martı sarıyor beni kanatlarıyla
Sen gibi, senin gibi, aşkım gibi...
 
Biliyorum sen de unutmadın
O bahar gözleri, ben de
Nereye dönsem bakışı saklı bende
Ne o İzmir, ağlıyor musun sen de
Ben gibi, benim gibi, aşkım gibi...
 
Ayşegül HAYVAR - 16 Aralık 2011
 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..