Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben güzel kadınların keyif kahvesiyim!

Ben güzel kadınların keyif kahvesiyim!
 

Ben beni içen kadınlara aynen böyle keyif veririm güzelim!


Seni bilmem ama, ben, keyif kahvesi içmeyi çok severim güzel okuyucum. Şöyle kallavi, keyifli bir kahvaltıdan sonra, ağız tadıyla yenen bir yemek sonrası, güzel, doyumlu bir dost sohbeti sırasında, bayılırım keyif kahvesi içmeye. Keyfime keyif katmak için, keyifle keyif kahvemi içerim hem benim hem de sizin için. Sanırım, o kahveyi içerken de etrafımdakilere bolca pozitif enerji verir, olabildiğine ortamımızı güzelleştirmeye çalışırım.

Senden iyi olmasın, çok sevdiğim, kendisi de, yüreği de çok güzel bir hanım arkadaşım var benim. Günün her fırsat bulduğum anında kendisiyle telefonda sohbet ederiz. Ve her sohbetimizin bir yerinde, telefonun diğer ucunda, fincanlar şakırdamaya, cezveler oynaşmaya, kahveler kaynamaya başlar. Bir, üç, beş... Her sohbetimizde, böylece sürer gider durumumuz...

Günlerden bir gün dayanamayıp soruverdim bu güzel hatun kişiye:

- Ya arkadaş! Ben senin keyif kahven miyim? Her konuşmamıza, illa ki bir fincan şakırtısı, cezve oynaşması karışmakta? Hop dedik! N'oluyoruz be güzelim?

- Vallahi Cemcim, ömür adamsın sen.

- Niye kine?

- Bunca sohbetin, konuşmanın arasında, bir finxcan şakırtısının, cezve oynaşmasının bile farkındasın. Dikkatin bu kadarına pes doğrusu şekerim...

- Ey güzel insan! Ey yüce şahsiyet! Gel... Seni ne kadar dikkatle dinlediğimi, seninle birlikte olduğumuz zamanları nasıl da önemsediğimi, kendin tahmin et, kendi ruhunla hayal et.

- Ayol, kimmiş o yüce, o güzel şahsiyet? Tanıyamadım da!

- Seninle konuştuğuma göre, sensin elbet, tüylü bamyam!

Ve bu güzel sohbetler sonrası farketmeye başladım ki, ben güzel insanların, özellikle de güzel kadınların keyif kahvesiyim! Sadece keyif kahvesi olsam iyi... Keyfim yerindeyse, kahve arkadaşıma fincan da çevirir, en alasından falına bile bakarım, ben, güzel arkadaşımın. İyi mi?

Bana inanmayan varsa aranızda, o zat-ı muhtereme mail adresimi vereyim, çevirdiği fincanının resminden ona sanatımı konuşturayım! Zaten " Kahve falı " başlıklı yazımla da bu konudaki ilmimi, bilmimi konuşturmaya başlamıştım çoktan!

Umarım sen de bu yazımı okurken şöyle bol köpüklü bir keyif kahvesi içiyorsundur da, sohbetlerim kadar keyif verir sana, kesinlikle senin için, keyif içinde, özene bezene yazdığım şu  satırlarım, yazılarım...

Yoksa yandı gülüm keten helva! Buyrun cenaze namazına!

Kadın - erkek ilişkilerine tamamen mizahi bir pencereden bakmaya çalıştığım, birçoğunu seni, beni, herkesi hem güldürmek, hem düşündürmek için yazdığım bu türden yazılarım, okurken yüzünde hoş bir tebessüm, damağında hoş bir tad bırakır, güzel bir keyif kahvesi içmiş kadar olursun umarım.

Yoksa garibim Gülen Adam, nasıl " Ben kadınların keyif kahvesiyim! " diye kendi kendine gelin güvey olur, nasıl hindi gibi kendi kendine şişinip şişinip durur? Söyle! Nasıl, nasıl haa?

Not: Yazıda kullanılan görsel www.kadingunlugu.net adresinden alınmıştır.

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..