Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben hep güzel kadınlar sevdim.

Ben hep güzel kadınlar sevdim.
 

Ben
hep
güzel kadınlar sevdim...

O yüzden
sigarayı çok içerim.
Bağımlılık neymiş bilirim.
Küf kokusu da
olsa
kül tabağında sevişebilirim.

Ben
hep
güzel kadınlar sevdim...

O yüzden
rakıyı çok içerim.
Şarhoşluk nedir bilirim.
Anason kokusu da
olsa
iki dudak arası sevişebilirim.

Ben
hep
güzel kadınlar sevdim...

O yüzden
siyah beyaz portreler çizerim.
Kahverengi gökkuşağını bilirim.
Gün
renklerinden yoksun da
olsa
bir kahvaltı sabahı sevişebilirim.

Ben
hep
güzel kadınlar sevdim...

O yüzden
biraz bulut, biraz gökyüzü çizerim.
Güneşin yokluğunu bilirim.
Gün
yağmurlu da
olsa
çırılçıplak sevişebilirim.

Ben
hep
güzel kadınlar sevdim...

O yüzden
çimenlerin kokusunu hissedebilirim.
Kadife tenli bedenleri bilirim.
Uçurtma bayramı da
olsa
piknik alanında sevişebilirim.

Ben
hep
güzel kadınlar sevdim...

O yüzden
bir papatyanın kokusunu hissedebilirim.
Kelebeklerin ömrünü bilirim.
Ucun da
ölümde de
olsa
yaşamak için sevişebilirim.

Ben
hep
güzel kadınlar sevdim...

O yüzden
yalnız kalmasını da severim.

Sıgarayıda
rakıyıda
çok içerim.

Küf kokusunu da
anason kokusunu da
iyi bilirim.

Bir kül tabağında
iki dudak arası
erir giderim.

Ben
hep
güzel kadınlar sevdim...

O yüzden
yalnız kalmasını da severim.

Potreleri
yani
bulutlarda ki
gökyüzünde ki
yüzleri
siyah beyaz çizerim.

Kahverengi gökkuşağının
güneşin yokluğunda
çıktığını bilirim.

Renklerinden yoksun kalıpta
yağmurda
erir giderim.

Ben
hep
güzel kadınlar sevdim...


O yüzden
çimenlere çiğ düştüğü zamanları
papatyaların sevgi fallarını
kadife tenli kadınları
kelebek ömrüne sığmayan yaşamlarını
bilirim.

İşte bu yüzden
uçurtma bayramlarında
piknik alanlarında
bahar da
şarhoş olur
ucun da
ölümde de
olsa
yaşamak için sevişirim...

Ben
hep
güzel
kadınlar
sevdim...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..