Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '10

 
Kategori
Futbol
 

Ben köyüme gideyim

Ben köyüme gideyim
 

www.karadenizvira.com


Dün akşam hüsrana uğradık.

Biri lig lideri, diğeri ligin ikincisi iki güzide kulübümüz rakiplerine son dakika golleri ile mağlup oldular …

Futbol meraklısı sevdalısı bir insanım.

Çünkü seyrine doyum olmayan sizi sürekli heyecandan heyecana sürükleyen süper bir gösteri sanatıdır futbol.

Temel eğitim noksanlığı futbolumuzda istikrarı sağlamıyor takımlarımız akıl almaz hatalarla mağlup olmamıza sebep oluyor.

Galatasaray elenirken Fenerbahçe’ninde yenileceği içime doğmuştu.

Belki bu senaryo birilerine hayal gelebilir ama iki takımımızda lige dönmeye karar verdi gibi geldi bana.

Çok üzüldüm.

Akşam aldığım bu ağır sonuçlar yüreğime taş gibi otururken doğduğum köy olan Veliköyspordan sevindirici bir haber aldım.

Veliköysporu oluşturan gençler Veliköy’lü çoğunlukla.

Brezilya’dan, Afrika’dan Avrupa’dan gelmemişler.

O nedenle de yürekleri ile oynuyorlar. Saf temiz hilesiz ve amatörce.

Onlara kimse iki bahisten şike yaptırmıyor.

Mafyayla bağlantıları yok.

Köylerini namusları ile temsil ediyorlar.

Rize’nin onlarca yüzlerce köyü var

Rize’nin kazaları var.

Rize’nin amatör kümede futbol oynayan mücadele eden kazalarının takımları var ama benim köyüm bir başka.

Veliköy bir Cumhuriyet köyü…

Orada, Okul, Cami, Fabrika ve hastane yan yana.

Veliköyüm Rize birincileri çıkarır eğitimde.

Senatörler, millet vekilleri bürokratlar işadamları çıkaran köyüm sporda da önemli başarılara imza atıyor.

Akşam aldığım haberde “Rize U-19 (A-Gençler)1. Amatör A Grubunda fırtına gibi esen ve üç play-of adayından biri olan Veliköyspor 10. Haftanın en karlı takımı oldu”. Deniliyordu.

Bu yüzden yazımın başında “Ben Köyüme Gideyim” diye yazdım.

100-200 milyon euro’luk takımlarımızın yaşattığı üzüntüyü en güzel şekilde köyüme gidersem atlatırım.

Daumun yuvalarından gözlerini, Frank Rijkaard’in çatlamış dudaklarını seyredeceğime köyümün aslan yürekli gençlerini seyrederim.

Çünkü onlar para pul için değil köylerinin onuru için ile oynuyorlar. Onları destekleyen insanların gururu için oynuyorlar.

Ekran karşısında kahrolacağıma gençlerimin alın terlerini akıttığı cimlerin kokusuyla mest olurum.

Veliköy tarihi bir yer, Cumhuriyet Köyü,

Veliköyspor play-of adayı…

Bütün kalbimle başarılar dilemek için ben köyüme gidiyorum.

Sevgi ve saygılarımla…

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..