Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

BEN NE DİYORUM

Evet

Sevgili Türk Soyu

Evet

Evet

 

Ben sizler

Bir şeyler söylüyorum

Bunlar

Sizin yani Türk Soyunun yararına şeyler

Ama

Gelgelelim Türk Soyu

Senden tık çıkmıyor

Beni duymuyorsun

Duysan da

Boşver ya ne derse desin

Diyorsun

 

Durum bu noktaya gelince

Sevgili Türk Soyu

Yani benim

Atalarımın Soyu Tür Soyu

İşler berbatlaşıyor

Geleceğimiz karanlıklara gömülüyor

İlerisi görülmez olup çıkıyor

 

Aslında Türk Soyu

Senin genel karakterin bu değil

Sende

Karakter değişimi oluştu

Bu durum da

Seni

“Bizi

Yani Türk Soyunu” düşünmez yaptı

 

Varsa

Yoksa

Ben der oldun

Türk Soyu

 

Bu oluşum da seni

İktidar bağımlısı yaptı çıktı

Ülkede

Yani ülkemizde

Olup bitenleri akıl ve Türklük eşliğinde

Bakıp anlamaya çalışmıyorsun

Derdim

İktidarı bırak muhalefete geç demek değil

Derdim

Hangi parti iktidarda olursa olsun

İster

Senin oy verdiğin parti olsun

İster

Senin oy vermediğin parti olsun

Senin yapmanı istediğm

Doğruyu ayakta tutmaktır

Yanlışı dile getirip

İktidarın onu düzeltmesini sağlamaktır

 

Sorarım size

Sevgili Türk Soyu

Siz bu konuda neredesiniz

Var mısınız

Yok musunuz

Varsanız hani neredesiniz

 

Ben söyleyeyim size

Siz sürüye katılmış haldesiniz

Sevgili Türk Soyu

Gocuklu Celep

Kaldırınca sopasını

Koyuluveriyorsunuz hemen yola

Burası neresi demeden hem de

 

Bu durumunuz

Sevgili Türk Soyu

Soyumuzu İleri Toplum kılıp

Soyumuzun

Dünya durdukça ayakta kalmasını engeller

 

Şu Anadolu topraklarında

Bizden önce yaşayıp da

Bizim bugünkü yaşadığımız

Duyarsızlığımız benzeri duyarsızlıkları yüzünden

Birçok toplum

Tarihin derinliklerine gömülüp gitmişlerdir

Böyle giderse biz de böyle oluruz

 

Şöyle bakın bakalım

Hani Etiler

Hani Lidyalılar

Hani Firigyalılar

Hani Selçuklular

Hani Osmanlılar

Ve daha niceler

 

Ben ısrarla

Soyumun ayakta kalmasını istiyorum

Nesillerimizin

Bağımsız özgür ve sağlıklı yaşamasını bekliyorum

 

Yani canlarım

Memleket istiyorum

Eli ayağı düzgün

Önü arkası belli

Geleceği garantili

Barış yaratan olup

Barış yayan olsun

 

Burada

Cahit Sıtkı Tarancı’yı da anmadan edemeyeceğim

Şöyle

 

MEMLEKET İSTERİM

Memleket isterim

Gök mavi dal yeşil tarla sarı olsun

Kuşların çiçeklerin diyarı olsun

 

Memleket isterim

Ne başta dert ne gönülde hasret olsun

Kardeş kavgasına bir nihayet olsun

 

Memleket isterim

Ne zengin fakir ne sen ben farkı olsun

Kış günü herkesin evi barkı olsun

 

Memleket isterim

Yaşamak sevmek gibi gönülden olsun

Olursa bir şikâyet ölümden olsun

                                        (Cahit Sıtkı Tarancı)

...

Allah rahmet eylesin değerli büyüğümüze

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..