Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Ben şahidim

Beni kadın olarak sevdiler ta ki sadece ve sadece onları sevdiğim sürece

Beni kadın olarak beğendiler ta ki başkaları tarafından da beğenilmek isteyinceye kadar

Beni kadın olarak gördüler, tabii “ hayır “ dediğim anlar hariç

Beni kadın olarak bildiler, kadın olmanın fiziksel öğeleri ile ilgilenmediğim sürece

Beni kadın olarak benimsediler hep kadın olmanın rolleri içinde olmak şartıyla

Beni, kadın dediler sarıp sarmaladılar onların içindeki kadını ya da erkeği tehdit etmediğimde

Beni kadın olarak güzel buldular hizmette kusur etmediğim sürece

Beni kadın olduğum için yargıladılar sonra kutsal saydıkları analığımı övdüler

Beni kadınlığımdan ayrı tuttukları analığımdan dolayı da yargıladılar ve şimdilik sustular.

Bütün bu yaşadıklarıma beni şahit yazabilirsin Tanrım. Aklamak ya da aklanmak için değil. Sadece paylaşmak için. Hepsi bu.

Ne yapsınlar onlar da erkekliği öyle bildiler hem kadınlardan hem erkeklerden. BEN ŞAHİDİM.

Ne yapsınlar onlar da kadınlığı öyle bildiler hem erkeklerden hem kadınlardan. BEN ŞAHİDİM.

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..