Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '10

 
Kategori
Öykü
 

Ben sana sorarım. 10. bölüm

Ben sana sorarım. 10. bölüm
 

"RESİM:ALINTI" "Güle güle prenses Melek.Hoş geldin Esma Kozan."


B:Beni kırmadığınız için çok teşekkür ederim Demir Bey.

D:Bir prensesi kırmak …isteyeceğim en son şey…Ama Demir diye hitap etseniz bana.

B:Peki. Demir.

D:Nereye gitmek istersiniz Prenses Binnur?

B:Bugün kendimi tamamen size bırakıyorum Demir. Siz de bana öyle prenses falan demeyin.Sadece Binnur.

D: O zaman saraylardan başlayalım Binnur.

B:Bana uyar.

…………………

KOZAN MALİKHANESİ

E:Binnur ne yapıyor acaba?

Ç:Ne yapacak senin Selim ile yaptığını.İstanbul’u geziyor işte. Niye ikide birde saatine bakıp duruyorsun?

S:Hiiç. Saatime mi bakıyorum.Hiç farkında değilim.

Ç:Aklından neler geçiyor Esma?

E:Selim. Bu saat oldu aramadı.

Ç:Adama nişanlım var de.Sonra da aramasını bekle.

E:Ya ağzımdan bir anda çıkıverdi işte.

…………..

S:Kızlar.

Ç:Annem.Yatağa çabuk.

Suzan odaya girer.

……………..

S:Esma….Müjde… Müjde… Arhanlar akşam seni istemeye gelecekler.

Esma açlık grevinden bitap düştüğünü unutarak fırladı yataktan.

E:Anne. Ne dedin sen?

S: Arhanlar dedim.Seni istemeye geliyorlar.

Esma annesine sarılarak dönmeye başladı odanın içinde.

S:Dur deli kız dur. Başım döndü.Hem sen baygın yatmıyor muydun az önce.

Esma bitkin bir halde yatağına oturdu.

E:Evet.Ama çok acıktım bir anda.Musa Abi ne pişirdi bugün?

………………….

B:Ayasofya muhteşem bir yapıt. Hayran oldum.

Demir gün boyunca bu kızın yanında kendini o kadar rahat hissetmişti ki.Prenses Meleği çoktan unutmuşa benziyordu.

D:Beğendiğine sevindim.Görmek istediğin başka yer var mı?

B:Bilmem. İstanbul’u hiç bilmiyorum ki.

D:Her yeri bir günde gezemeyiz. Hem…

B:Evet.

D:Seni görmem için bir bahanem olur.

B:Beni görmek için bahaneye ihtiyacın yok ki Demir.

D: Bu nu nasıl yorumlamalıyım?

B: Tam da anladığın gibi.

Demir gülümsedi.

D:Gel..Galata Kulesine çıkalım.Boğaz manzarası harikadır oradan.

Hem bu saatte güneşin batışını Galata’dan seyretmek başka bir güzeldir.

Demir elini uzattı.Uzanan eli tuttu Binnur.

……………………

KOZAN MALİKHANESİ

Ç:Evet.Gel bakalım otur şöyle.Önce kaşlarını kalınlaştıralım biraz.

Elindeki göz kalemi ile boyar Çiçek Esma’nın kaşlarını. Serco’dan aldıkları peruğu takar Esma’ nın saçlarını toplayarak.Gözlükleri de takar Esma.Aynaya bakar.

E: Güle güle prenses Melek.Hoş geldin Esma Kozan.

Ç: Çok eğleneceğiz bu akşam.

E: Eyvah.

Ç: Ne oldu?

E: Musa Abi. Onun hiç görünmemesi lazım.

Ç:Ben konuşurum Musa Abi ile.

E:Çiçek ne giysem?

Ç: Ooo Esma, ya elbise tabii.

……………………

ARHAN MALİKHANESİ

Ö: Selim acele et biraz.Geç kalmayalım.

Selim üfleye püfleye iner merdivenlerden.

B:Oğlum böyle kot pantolonla mı geleceksin?

S:Evet.Buna da mı bir itirazınız var.

B:Niii…Niii...Olur mu hiç? Üzerine düzgün bir şeyler giy.

S: Tamam.Tamam.Görende dünya güzeli ile buluşacağımı sanır.Zaten canım burnumda.

…………………..

B: Çok güzel bir gün geçirdim Demir.Teşekkür erdim.

D:Benim içinde çok güzeldi. İtiraf edeyim ki sen aradığında…

B:Evet.

D: Ayıp olmasın diye…

B:Yaa…Demek ayıp olmasın diye.

D:Ama buluştuğumuza o kadar mutluyum ki.

B:Demek itiraflarda sıra.O zaman benim de bir itirafım olacak.

Demir şaşırarak baktı.

B:Demir…O ilk tanıştığımız andan itibaren ben çok etkilendim senden.Ve o günden bei aklımdan çıkmıyorsun.

Gülümsedi genç adam.

D:Emin olduğum bir şey var ki…Bugünden itibaren sen de benim aklımdan çıkmayacaksın.

B: Bunu duyduğuma çok sevindim. Ben de sanmıştım ki sen de abin gibi Melek’e ilgi duyuyorsun.

Demir kesti sözünü.

D: Evet.Etkilenmiştim.Yalan söyleyemem sana ama abimi karşıma almak istemem.

B:Doğru bir karar ama Selim Bey’in de şansı yok aslında .Çünkü Melek nişanlı.Bir kaç gün sonra buraya gelecek Ayhan.

D: Ne ? Ne dedin sen?

B:Duydun söylediklerimi.

“Selim kendi kazdığın kuyuya kendin düştün Belki de canlarını yaktığın kadınların ahı tutmuştur seni.” diye düşünmeden edemedi Demir ve kendi kendine gülümsedi.

B:Ne oldu?

D:Hiiçç...Yarın kaçta buluşuyoruz?

B:Ararım seni ben.

Binnur bir öpücük koydu Demir’in yanağına ve ayrıldı yanından.Demir elini şıklatarak, dudaklarında ıslık ayrıldı oradan.

ARHAN MALİKHANESİ

B:Hah şöyle… adama benzedin biraz.

Selim eliyle boğazını sıkan kravatı gevşetti.

Ö:Çiçeği ve çikolatayı al Selim.

Selim cevap vermeden çıktı dışarıya.

B:Ben alırım.


 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..