Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '18

 
Kategori
Şiir
 

Ben Sana Tuna'm Dedim

Ben Sana Tuna'm Dedim
 

Tuna'm


Ben sana Tuna’m dedim
İçime akar mısın?
Sevdim seni çok sevdim
Dönüp de bakar mısın?

Saçlar bele salına
Ellerde yine kına
Dünlü günler hatrına
İçini döker misin?

Sensiz bahar olmuyor
Kapım zili çalmıyor
Tadına doyulmuyor
Yoksa sen şeker misin?

Tuna’m seni görseydim
Kollarıma sarsaydım
Seni sana sorsaydım
Ansızın çıkar mısın?

Dünyada yoktur eşin
Hiç eksilmez gözyaşın
Küllenmesin ateşin
Yeniden yakar mısın?

Ben sana Tuna’m dedim
Çağlayıp akar mısın?
Sevdim seni hep sevdim
Bir daha bakar mısın?

23 Ocak 2018 Salihli
Gündüz AYDIN

 
Toplam blog
: 51
: 174
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Emekli öğretmen, şair, yazar ve gazeteci. Geniş bilgi için (www.gunduzaydin.com) ..