Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben sansür açılımı istiyorum

Kadınların doğdukları evde babalarından ve erkek kardeşlerinden, evlendiklerinde kocalarından ve onun akrabalarından şiddet görmeleri ile ilgili yapılan her konuşma, yazılan her yazı, televizyonda gördümüz her şey en hafif söylemiyle samimi değil.

Her türlü komedi programında, yerli dizide, filmde yapılmayan bir hakaret, söylenmeyen bir söz kalmıyorken kadınların hakları için konuşmak boşuna.

Komedi programlarında, dizilerde tokatın sağ elden mi sol elden mi gelse katraja daha iyi oturur, silahı nasıl tutarsak kanın fışkırışı daha iyi görülür diye tartışılırken kadın demek, hak demek, eşitlik demek, insanlık demek küfürün kendisidir.

Bundan sonra toplumun seyredeceği her türlü işte şiddetin her türlüsünün uzak tutulacağı bir denetleme, sansür kurulu istiyorum.

EVET, sansür kurulu istiyorum.

En azından samimiyetimizi kadınlara gösterebilmek için

 
Toplam blog
: 27
: 1255
Kayıt tarihi
: 09.02.10
 
 

1978'de Susurluk'ta doğdum. İlk ve orta okulu burada tamamladıktan sonra Savaştepe Anadolu Öğretmen ..