Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '12

 
Kategori
Blog
 

Ben saygın bir blogger değilim!

Ben saygın bir blogger değilim!
 

Ben saygın bir blogger değilim! Olsam olsam, ancak saygın bir penguen olabilirim!...Saygın blogger olmak, zor iş vesselam!...


Dün blog kategorisinde " saygın " bir blogger abimizin yazdıklarını okuyunca, hemencik anladım ki, ben " saygın bir blogger " değilim!

Bu çok önemli! ve anlamlı! bulduğum yazıyı okuyunca, saygın blogger olmak ne demek? ya da saygın blogger kime denir? soruları üzerinde kendi kıt aklımla düşünmeye başladım!

İşte okuduğum o yazıdan anladıklarım:

- Saygın bir blogger olabilmek için, derhal bu blogun ezeli ve ebedi abilerinden ve ablalarından icazet almak gerekir!

- Sonracıma... Bu blogta saygın olabilmek için, bu bloga en az 5 yıl önce kayıt yaptırmış olmak elzemdir!

- Bu blogta saygın olmak isteyen kişi, bir yazıyı yazmadan önce " Bugün ne yazayım abi? "; yazdıktan sonra da " Yazım olmuş mu abla? " diye kesinlikle malum abi ve abilerine sormalıdır!

- En önemlisi de, kimin blogunun kimin blogu ile yanyana yayınlanabileceğidir! Özellikle yenilerin, haddini bilmeyen, her aklına geleni söyleyen, hatta yazanların yazıları, kesinlikle saygın bloggerların yazılarıyla yanyana getirilmemelidir! Yoksa adamı hemen, cısssss! yapıverirler!...

- Burada saygın olmak isteyen bir yazar, önerdiği yazarların en başına kendini koymalı! Özellikle yanlızca kendi yazılarını önermelidir! Çünkü bir yazar ancak, yanlız kendi yazılarını önererek saygınlık kazanabilir!

- Saygın bir blogger izin isteyerek ya da kendisi öyle istediği için, herhangi bir blogger'ı tanıtan bir yazı yazamaz! Hele kadın yazarları tanıtmak, kabul edilebilir bir şey değildir! Hem ille de birilerini anlatacaksan, kendini anlat! Çünkü başkalarını anlatmak senin haddin değil!...

- Saygın blogger olabilmek için, bir de, iki de bir de " Edep yahu! Biraz edep! " diye tutturmak, edepsizliği aşikar olanlara, durup durup, edep dersi vermek gerekir! Ne de olsa, sanal öğretmenlik yapmaktan kimseciklere bi zarar gelmez'

- Saygın bir blogger, en çok da kendi yazdıklarına yorum göndermeli!, kendi çalıp, kendi oynamalıdır! Ee, kimsenin yazdıkları sizin yazdığınız yazılardan daha önemli, daha anlamlı olacak değil ya!

- Bir kişinin saygın bir blogger olabilmesi için, bir gün önce yazdıklarının, bir gün sonra tüm gazete ve internet köşe yazarları tarafından da, taklit ediliyor olması gerekir!

- Saygın bir blogger olmanın en önemli şartıysa, en az 60 yaşında olmaktır! Böylece yazdıklarınıza saygı duymayanlar, belki yaşınıza saygı gösterir!

Bütün bu yazdıklarımı düşününce karar verdim ki, ne yazık ki ben " saygın bir blogger " değilim!

Yazarın okurları açısından çok önemsediği bilgi notudur: Yukarıda yazılanlar, bu blogda yazan hiçkimseyi hedef almadığı gibi, yazılmış hiçbir yazıya da verilmiş bir cevap niteliğinde değildir. Yazılanlar, bir türlü saygın bir yazar olmayı beceremeyen bir yazarın ( Yani benim! ) kendi kendiyle konuşmalarıdır!

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..