Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben seni...

Ben seni...
 

Sen bana,

Her sabahın aydın, her akşamın iyi olsun

Desende, demesen de,

Ben sana,

Her günün günaydın

Her akşamın iyi olsun diyeceğim.



Sen beni,

En çaresiz anlarında

Düşünsen de, düşünmesen de,

Ben seni,

En mutlu anlarımda anacağım.



Sen beni,

Rüyalarına alsan da almasan da,

Ben seni,

Her uykuya dalışlarımda rüyalarıma alacağım.



Sen beni,

Yüreğim avuçlarında sevsen de, sevmesen de,

Ben seni,

Hep seviyor olacağım.



Sen beni,

Hafif sarsıntılarda bırakıp gitsen de,

Ben seni,

Fırtınalarda bile terk etmeyeceğim.
 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..