Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni hatırlarım

Ben seni hatırlarım
 

Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilal! 

Olsun  artık dökülen kanlarımın hepsi helal.

M.Akif ERSOY

.....................................................

Yağmurlar sicim sicim yağdığında

Yamaçlarda bin bir çiçek açtığında

Kuşlar yuvalarına döndüğünde

Dereler yorulmadan sevgiyle aktığında

Günaydınla güneş doğduğunda

Ben seni hatırlarım

 

Kırlangıçlar yan yana   halay çektiğinde

Papatyalar Nevruz’u alkışlandığında

Çobanlar koyunlarıyla birlikte olduğunda

Baharın kışa elveda dendiğinde

Ben seni hatırlarım

 

Ana, baba, bacı, kardeş olduğunda

Bayraklar dalgalandığında

Köylü, kentli mutlu olduğunda

Kine, nefrete, yalana, dolana

Vurguncuya, talancıya ve yalancıya

" Artık yeter, dur " dediğinde

Ben seni hatırlarım

 

Doğruyum, çalışkanım

Bu vatana feda alkanım

Seninle yoğum, seninle varım

Milletini seven bir hizmetkârım

Bu bayrak, bu toprak benim dendiğinde

Dağ, bayır ak -pak olduğunda

Ben seni hatırlarım.

 

Abdülkadir GÜLER

21. 03. 2014.

          .

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..