Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '14

 
Kategori
Anılar
 

Muhsin Yazıcıoğlu unutulmadı

Muhsin Yazıcıoğlu unutulmadı
 

Muhsin Yazıcıoğlu ( 1954- 25 Mart 2009 )


Büyük Birlik Partisi eski Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu’unun ölümünden bu yana koca beş yıl geçti. Vefatının 5.yılında üzerinde geçen bir sis perdesi vardı. Bu sis perdesi hâlâ aralanmadı. BBP Genel Başkanı da Muhsin Yazıcıoğlu 25 Mart 2009 günü yine böyle bir genel yerel seçimler arasında Kahramanmaraş- Çağlayan Cerit’ten havalanan beş kişilik  helikopteri saat 15,03 sıralarında  Keş Dağları’nda düştü. Bu kaza ancak iki gün sonra ulaşabildi.

Geçenlerde başta BBP Genel başakı Mustaüfa Destici olmak üzere  Ankara'da Tacettin  Dergahında  mezarı başında  dualarla anıldı. Bu anma tören sırasında ailesi , dostları ve sevenleleri hazır bulundular... Vefaetının 5. yılırnda  unutulmadı ve bjr kez daha dualarla anıldı. Vefatın beşinci yılmda  bizde rahmetli MuhsinYazıcıoğlu'nu rahmetle ve saygıyla anıyor ve onun “ÜŞÜYORUM” adını taşıyan bir şiirini sizlerle paylaşlak istiyorum.

 

Bir coşku var içimde

Bugün kıpır kıpır

Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum

 Gözlerim perde perde taş duvarlarında

Açılıyor hayal pencerelerim

Hafif bir rüzgâr gibi süzülüyorum

Kekik kokulu koyaklardan aşarak

Güvercinler ülkesinde dolaşıyor

Bir çeşme başı arıyorum

Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp

Mis gibi nane kokular arasında

Ruhumu dinlemek istiyorum

Zikre dalmış her şey

Güne gülümserken papatyalar

Dualar gibi yükselir ümitlerim

Güneşle kol kola kırlarda dolaşarak

Siz peygamber çiçekleri toplarken

Ben Çeşme başında uzanmak istiyorum

 Huzur dolu içimde

Ben sonsuzluğu düşünüyorum

Ey sonsuzluğun sahibi

Sana ulaşmak istiyorum

Durun kapatmayın pencerelerimi

Güneşimi kapatmayın

Beton çok soğuk

Üşüyorum.

Muhsin Yazıcıoğlu ( 31 Aralık 1954; Şarkışla Sivas 25 Mart 2009; Göksün Kahramanmaraş ) Türk siyasetçi. Eski Ülkü Ocakları Genel Başkanı, 19., 20., ve 23. dönem TBMM Sivas milletvekili ve Büyük  Birlik Partisi’nin  kurucusudur. Dürüst, sözünün eri bir devlet adamı idi. 54 yaşında iken aramızdan ayrıldı. Mekanı cennet olsun.

 

 

 

 

       

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..