Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben seni öyle mi sevdim

O değil de;

Fuhuş baskınında yakalanan yabancı uyruklu kadın, ‘Siz bu kafayla Avrupa Birliği’ne giremezsiniz’ demiş.

Aman ne gam! Siz girmişsiniz de sanki boyunuz uzamış.

Madem geldiğin ülkede AB’ye girmişsin fuhuşunu da git orada yap…

O değil de;

Servetini yastık altı yapıp sonra da sakladığı yeri unutan dedem yıllar sonra temizlik esnasında paralarına kavuşunca pek bi sevinmiş ama sevinci yarım kalmış.

Çünkü paralar tedavülden kalkmış. Paralarını şimdi koleksiyonerlere satmak istiyormuş.

Aklıma eski Türk filmleri geldi. Unutmamak için bileklerine ip bağlarlardı da sonra o ipi niye bağladıklarını unuturlardı. Gülerdik ama demek ki gerçeklik payı varmış.

O değil de;

Akademisyen kadın et çalarken yakalanmış. Yetkililere, ‘Asıl ben davacıyım beni hırpaladınız’ demiş.

Bakmayın melül melül, hırpalamışlar kadını. Etler mi? Kimin umrunda…

O değil de;

Batman’a gelen CHP Kadın Kolları Başkanı’nı çoğunluğunu başörtülülerin oluşturduğu kadınlar karşılamış.

O değil de;

beni kategorize etme/benle oynama/yaftayı yapıştırıp/bana isim koyma/karikatürleştirme ben/ilahlaştırma/tabulaştırma sakın/tabulaştırma

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..