Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Ben seni unutmak için sevmedim

Ben seni unutmak için sevmedim
 

Gecenin zifiri karanlığında, parlak yıldızlar

Seni arıyorum içlerinde, içimde bir umut var

Bir yıldız gülümsüyor ateş böceği gibi

“Sen misin?” diyorum… “Sen misin?"

Neredesin?

Geçip gitti aylar

Kendimi kıyılara vura vura dilimde şarkılar

Hafiften bir rüzgar bedenimi okşar

Sen uzaklarda yanan yıldız, ben deniz

Dedim ya içimde bir umut var,

Kesişecek bir gün mutlaka yollar

Bak nasıl parlıyor üstümde yakamozlar

Boğazıma düğümlendi şarkı

Söyleyemedim

“Ben seni unutmak için sevmedim

Gülmen ayrılık demekmiş bilmedim

Bekledim sabah, akşam yollarını

Ölmek istedim bir türlü ölmedim

Şimdi sen kimbilir nerelerdesin?
Gelir gecelerden koşarak sesin...
Bana en acı haber kiminlesin

Adını içimden hala silmedim”

Yüreğim titredi, doldum taştım

Geçip gitti işte…

Biraz ağladım…

Delilikle sakinlik arası kalakaldım

Ben sana ne dedim

Ben daha ne diyeyim

Ben seni unutmak için sevmedim

 

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..