Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Haylaz çocuklar

Ufacık bir yanın saklı bende
Ki çaldım onu çaldım.
Bir anka kuşunun kanatlarına
Bindirdim bizi.
Birazda katıp benden
Saldım onu saldım
Çok uzak memleketlere.
 
Ve de biz;
Düşsek şehrin canevine
Dolaşsak semtin en kalabalık caddelerinde.
Karışsak insanlara
Kaybolsak kaybolsak
Ve de en saf halimizle
İzimize hasret.
 
Sokaklarda koşsak
Yorulup yorulup
Otursak kaldırımlara.
 
Arka mahallelerinde umudun
Resimler yapsak
Duvarlara rengarenk.
 
Haylaz çocuklar gibi
Camlarını indirsek cafelerin.
En güzel pastaları yesek
Ve de en tatlı yerlerinden bulaşsa
Elimize yüzümüze AŞK.
 
Toplam blog
: 98
: 66
Kayıt tarihi
: 14.04.12
 
 

Çukurova Üniversitesi mezunu, Serbest Nazım Şiir yazmaktan ve okumaktan haz alırım, Başta..