Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '14

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Ben şimdi bu kırlangıç dostlarıma ne diyeyim?

Ben şimdi bu kırlangıç dostlarıma ne diyeyim?
 

Yuvaları da yuva hani, salon salomanje. Resim, kendi arşivimden.


2

Yatak odamızın pencere stor boşluğunda yıllarca yuvaları olan kırlangıç ailesi, geçen Sonbaharda birkaç gelişmiş yavruyla beraber başka diyarlara göç edip giderken, daha küçük iki yavruyu bırakıp gitmişlerdi.

Mevsim başında iki yavru yapan kırlangıçlarım (Hangi akla uyup! ) mevsim ortasına doğru iki tane daha yavru yapma istediler ki!.. Yeteri kadar gelişemeyen o iki yavruyu bırakıp gitmişler.

Ben o iki, yavruyu birkaç gün kafes içinde besledikten sonra İzmir Çiğlide bulunan (Sasalı Doğal Yaşam Parkı) götürüp ilgililere vermiştim.

Onlar da biz burada bakar büyütür bahar ayında doğaya salarız demişlerdi.

O, yıllarca penceremizin üstünde yuva yapan kırlangıçlarım bu sene de geldiler, ama bir haftadan fazla oldu mahcubiyetlerinden yüzüme bakamıyorlar.

Ben ilk olarak onlara sitem etmekle birlikte “hiç merak etmeyin tekne kazıntısı yaptığınız o iki yavrunuzu da emin ellere, büyütmeleri için verdim.” dedim.

Sanırım biraz utangaç bir şekilde sevinç duygularını belirttiler.

Dilerim Sasalıdaki yavrularıyla da bir şekilde karşılaşırlar.

Şahin Özşahin

Not: Birinci kırlangıç yazım

 (Kırlangıçlarım gitti ama ne yazık ki yuvada iki yavru kalmış)

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..