Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '07

 
Kategori
Güncel
 

Ben temmuzda memleketime gideceğim.

Ben temmuzda memleketime gideceğim.
 

Bloğa yazacağım bu ikinci yazım olacak..

Önce ne yazacağıma karar vermek için düşünmeye karar verdim. Bu, birkaç gün sürdü....

Sonra da bana gelen yorumlardan cesaretle, hanımdan aldığım yumuşak bir ültimatomla, şimdi, günün bu saatinde kahvehanede olmam gerekirken bilgisayar başındayım işte!... Kolları sıvadım.

Televizyonda da en çok haberleri ve kadın programlarını izlerim....

Haberlerden gündemi takip eder, kadın programlarından da onları tanımaya çalışırım..! Hala tanıyamadım çünkü. Malum gündemde cumhurbaşkanlığı seçimleri vardı, şimdi de erken seçim manevraları başladı. Bizde tiyatro izler gibi onları izlemekle yetiniyoruz(!) Ahkam kesip yorum yapıyoruz, hatta tartışıyoruz yüksek sesle..

Kimsenin düşüncesi kimseninkini tutmuyor. Her kafadan bir ses, "Benim dediğim doğru, " diyor. Tıpkı meclisteki görüntüler gibi.

Tartışmanın da bir üslubu olmalı azizim, kavga etmeden, saygı sınırlarını aşmadan bir orta yol bulmak için yapılmalı bu.

Onlar öyle yapmıyor ki! Bizde yapmıyoruz... Kendi fikrimizi kabul ettirmek için sadece bağırıyoruz. Demokrasi bu mu? Bağıran mı haklıdır hep? Hem tartışmayı da zamanında yapmak lazım... Kavgaya sebep olduktan sonra yapılması anlamını kaybediyor. Hem de pek akılcı değil!

Bütün bu tantanalara ne gerek vardı...?

Çoğunluk ben de diye azınlık saydıklarının görüşünü almamak kime ne fayda getirdi ki?

Ne olurdu sanki etrafındaki aykırı seslere de kulak kabartsan... Dinlesen...

Bir uzlaşı içinde koltukları değil, vatan menfeatlerini düşünmeliyiz....!

Olmuyor işte..! Olamıyor....

Yiğit milletiz vesselam..!

Dediğim dedik, çaldığım düdük!...

Çalın bakalım nereye kadar.... Seçimden seçime adamdan sayıldığımız güne kadar....

İşte benim düşündüklerim; cumhurbaşkanını halk seçsin; ama yetkileri azaltılarak..

İki turlu seçim yapılsın.

Listeleri halk yapsın.. Parti liderinin iki dudağından çıkmasın bu isimler.. Çıkmasın ki milletin vekili, milletin vekili olsun... Partisinin değil..!

Parayı bastıranın düdüğü ötmesin yani....!

5+5 bencede uyar..! 25 yaş zaten kabul edildi...

Seçimler 22 haziranda olsun....

Ben temmuzda memleketime gideceğim(!)

 
Toplam blog
: 17
: 537
Kayıt tarihi
: 28.04.07
 
 

Cide / hacıahmet Köyü'nde doğdum. Lise yıllarım Zonguldak'ta geçti. TTKya memur olarak işe girince ..