Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '13

     
    Kategori
    İş Yaşamı - Kariyer
     

    Ben tuttum oldu :)

    Ben tuttum oldu :)
     

    Merhaba,

    Hepimiz hayatımızda belki de milyonlarca kez dilek tutmuşuzdur. Benim gazetecilik hikâyem de böyle başladı diyebilirim. Tekrar üniversite sınavına girmeye karar verdiğim anda aslında kazanacağımı biliyordum. Nasıl tanımlarsınız bilemem ama içimde ki his bana bu sefer çok güzel şeyler olacağını söylüyordu. Küçüklüğümden beri benim peşimi bırakmayan yazma ve okuma tutkum sonunda anlamını buldu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü'nü kazandım.

    Hani derler ya insan adı gibi yaşar diye… İşte bende yaptığım her şeyi adım gibi Tutku ile yaptım. Şimdi sizlere uzun uzun o safhaları anlatmayacağım elbette.

    Gerçekten inanırsanız başaramayacağınız hiçbir şey olamaz. Aynı düğün törenlerinde gökyüzüne bırakılan dilek feneri gibidir istedikleriniz. Ne kadar çok inanırsanız o kadar çok gökyüzünde seyreder. Rengârenk dilekleriniz içinden bazıları en yükseğe çıkabilir. Bunu kimse bilemez elbette….

    Benim tek bildiğim şey sonuna kadar inanmaktı. Sizde hayallerinize inanın ve gerçekleşmesi için sadece elinizden geleni yapın. Gerisi gerçekten boş!... 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 152
    Kayıt tarihi
    : 20.05.13
     
     

    Hayatta ne yaparsanız yapın ama hep TUTKUYLA yapın!.... Küçüklüğünden beri okumaya ve yazmaya..