Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben ve BEN ve Sen SEN; Ya Biz BİZ?

Ben ve BEN ve Sen SEN; Ya Biz BİZ?
 

KİM oturuyordu, KALKtı ve şimdi KİM oturacak ve ne ZAMAN kalkacak?


BEN merkezli yaşamak sana yaramaz.

Yaşın kaç? Kendinden kaça kaça ERKEN yaşlanırsın bak; iyi BAK kendine. Öyle illa AYNA gerekmez netlik için; çık ve gör.

O şarkının hem müziğiydim hem de sözü, özü, her şeyi bendim, yine BEN.

Benden BEN çıkamıyor!...Yardım istiyorum. Bende ACİZim. Sen, sende misin, yoksa çoktan AŞTIN mı bu olma-olmama durumlarını; nasıl?

ŞÖYLE GÜZELCEEE KENDİNİ BİR KENARA çek bakalım.

Sana BENde iyi bir bakım yapılacak. Yağına suyuna, boyuna bosuna, ruhuna, tenine, enine, eeeebeeeneeee!...Sen ben biz karışımından yeni bir SEN, yani BEN aleme MERHABA!.. diyecek.

En sabırlısından bir SEN!

O gecede 4 kişi oturuyormuş malum yerde. Gece orada. Malum yer boş. Gece bekliyor. Malum yer. Yakında yeni popolar gelip kurulur oraya. Gece memnun kalır mı? YA yeni gelenler. Eskinin POPO sıcaklığı n'olacak?

Tamam, ben benden çıkıp gideyim, sana geleyim, size; yeni bir BEN alayım benden; MERKEZ dışı.

1. Not: Benler, sizler, bizler karışımı, karmakarışık bir DÜNYA değil mi soluk alıp verdiğimiz bu, burası: HA?!?

2. Not:

Ben önce

benden önce

merkezi

merkezimi

çekip aldım

benden

merkezimden.

Farkındayım

bende ne ben kaldı

ne de merkez.

Ş.Y.

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..