Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Bence hiç de şeker değil...

Bence hiç de şeker değil...
 

şekerler mi


""" Minyatür bebekler görenleri şaşkına çeviriyor. Çünkü bildiğimiz bebeklerden çok farklı ve çok tatlılar.

Her bebek tatlıdır ama bunlar gerçekten çok tatlı. Minyatür bebekler herkesi şaşırtıyor. Üstelik kapış kapış satılıyorlar. Evet, bu bebekler bildiğimiz bebeklerden çok farklı. Ağzınıza atıp tadına bakabiliyorsunuz. Misafirlerinize ikram edebiliyorsunuz. Çünkü onlar, içi çikolata dolu bonbon şekerleri. Rusya'da satış rekorları kırıyorlar. ."""

Anlayamıyorum şekerden bebek yapıp onları nasıl yiyebiliyorlar bunun neresi güzel birşey, düşünsenize bebeklerin kollarını bacaklarını yemek, acaba kafalarını kopararak da yiyorlar mı? Bu nasıl zevk verebilir ki peki ya çocuklara bunu nasıl anlatacaksın kimbilir o küçücük beyinlerinde neler düşünecekler, kendilerini ifade edemedikleri için de öyle gördükleriyle kalacaklar, bir mail dolaşıyordu internet üzerinde ölü doğmuş bebekleri yiyorlar diye tüylerim diken diken olmuştu, peki ama şekerden çikolata bebek yapıp yemek de ne oluyor yok yok ben anlayamıyorum...

Bunu zevkli ve şeker bulanları hiç anlamıyorum....

 
Toplam blog
: 10
: 1407
Kayıt tarihi
: 24.07.07
 
 

02.03.1979 yılında doğumluyum, Bilgisayar programcılığını bitirdim daha sonra işletme fakültesini bi..