Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

04 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Benden öte

Benden öte
 

Dokunsam mı tüm kelimelere?

Dokunsam mı yüreğimin öbür yanına.

Koca bir sessizlik var; en derinde de ben.

Şakaklarım kan kırmızısı; seni en uzağımda görmek ne kadar kahredici.

Koca bir kentin en ıssız köşesi gibi yüreğin: orada mıyım bilmiyorum.

Bir o kadar da uzağım yüreğinden bilirim: içinde olsam bilmez miydim?

Şimdi neredesin? daha da önemlisi ne var yüreğinde? ne var yüreğinde; o ben olmayan?

Ne vakit gelsen aklıma, bir ben daha yaratılıyor sanki.

Bir ben daha var şimdi: benden öte... Benden öte...

Neyi anladım biliyor musun? Seni severken bir resmin bile yokmuş elimde.

Düşlerdeki sevgilim... kapasam gözlerimi düşlerimde olsan.

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..