Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Beni affet

Beni affet
 

Polis Vali’ye kimlik sormuş, Vali de, “Ben Vali’yim” diye cevap verince polis Vali’yi merkeze götürmüş. Üst rütbeliler Vali’yi karşılarında görünce özür dilemişler.

Durun!!! Nereye? Daha bitmedi ki…

Vali’yi tanımayan polisi açığa almamışlar… mış… Ne lütuf!

Bu haberden ne anlamamız gerekiyor şimdi?

Şıkları bi değerlendirelim bakalım…

a- Polis açığa alınmadığı için Vali’ye ömrü billah minnettar kalacağı

b- Polis Vali’yi tanımadığı halde Jennifer Lopez’i tanıyıp tanımadığının araştırılması gerektiği

c- Polisin 72 vilayette her valiyi tanıması önşart koşulması

d- Kimlik sorulduğunda herkesin kimlik yerine yaptığı işi söylemesi gerektiği

Ben bu listeyi uzattıkça uzatırım…da… siz bir sonuca varabilir misiniz o önemli…

Ben haberi okuyunca sadece gülümsedim…

Kimlik konusunda ısrarcı davranan polisi kutluyorum…

Son olarak; merkezdeki yetkililerin Vali'den neden özür dilediklerini de anlayabilmiş değilim...

İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/beni-affet/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..