Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Defa'en söyledim

Defa'en söyledim
 

Hayattan beklentilerimiz onun bize sunduğu kadardır. Fazlasını beklemek iyiniyet olur. Hayat bazen yoruyor. Hepimizi yoruyor. Beklentilerimizle sahip olduklarımız eşleşmiyorsa yandı gülüm keten helva...

:))))))) Keteni bilmem de kağıt helva arası dondurma harika oluyor.

Hepimizin beklentileri var. Hatta imkansızlıklarımız imkansızlarımız.... İmkansız da olsa istiyor bekliyoruz.

Bazı beklentiler ise sadece gülümsetiyor. Temsil;

Bir arkadaş beni uyarmış, “Size bir uyarım var, sadece yazı yazmak için yazmayın. Yazdığınız her yazıyı sanat eseri gibi düşünün” buyurmuş.

İyi de ben sanatçı değilim ki. Defa'en söyledim ve yineliyorum. Burası benim sayfam. Sanat eseri okumak isteyen başka sayfaya gidecek. Gönlünün götürdüğü yere...

Birbirimizi yormanın anlamı yok. Hergün başımıza birileri otorite kesiliyor. Israrla görmezden geliyorum.

Buraya kimsenin beklentilerine cevap vermeye gelmedim. Hiç birimizin de beklentilere cevap vermek üzere burada bulunduğuna inanmıyorum.

Bir şarkı var aklımın derinliklerinde. Az durun, şimdi hatırlayacağım… Zuhal Olcay söylüyordu.

Beni kategorize etme, benle oynama

Yaftayı yapıştırıp bana isim koyma

Karikatürleştirme beni, ilahlaştırma

Tabulaştırma sakın tapulaştırma

Seni öyle sevdim, öyle sevdim

Seni öyle sevdim böyle mi sevdim

Matematikleştirme beni, çarpma, bölme,

Toplama, çıkartma sakın hesaplaştırma

Mekanikleştirme beni, otomatikleştirme

Beni yarıştırma onla bunla karşılaştırma

Seni öyle sevdim, öyle sevdim

Seni öyle sevdim böyle mi sevdim

Sıkıştırıp tıkıştırma, depolaştırma

Duygularım yok oldu yüreğimi nasırlaştırma

Beni demoralize etme, depolitize etme

Her işten kaçar oldum illegalize etme

Seni öyle sevdim, öyle sevdim

Seni öyle sevdim böyle mi sevdim

Kesin birileri söz yazarını çileden çıkarıp yumak etmiş ki ortaya bu sözler çıkmış. Nedir insanların birbirini böyle delirtme merakı bilmem.

Azıcık relax!

:) İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..