Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '08

 
Kategori
Mizah
 

Beni artık facebookta arama arkadaşım.

Beni artık facebookta arama arkadaşım.
 

www.facebook.com sitesinden alınmıştır.


Beni artık facebookta arama arkadaşım.

Zaten beni facebookta arayıp da buluyorsan senle ne kadar "book"tan bir arkadaşlığımız olduğu ordan belliymiş.

Bırak bu arkadaşlık böyle "book"tan devam etsin, gerek yok facebooktan devam ettirmeye.

Hem ne olacak birbirimizi arkadaş olarak ekleyeceğiz de? Sen benim profili mıncık mıncık inceleyecen, magazin programına bayılan canım insanoğlu gibi, ben de senin profile 5N ve 1K uygulayacağım sonra uyduruktan iki mesaj yollayacağız birbirimize. Sonra da ne sen ne de ben üşenip de bir mesaj daha yazmayacağız aman canım ne diye ben yazayıp o yazsın diye kibirlenerek.

Hem ben fotoğraflar bölümünde yeterince açıkladığımı düşünüyordum. Artık süper bir hayatım var, müthiş aktifim ve çok seviliyorum. Gördüğün gibi gezmediğim yer de kalmadı. Bir de şu anda ne yapıyorum köşesinde sürekli bir işle meşgul olduğumu belirten sosyal içerikli mesajlar da bıraktım ama işi olan adamın facebookta şu anda ne yapıyorsun köşesine yazı yazmakla ne işi olur gibi bir tezata düşmedim de değil.

Beni artık facebookta arama arkadaşım.

Bana artık internette bulduğun manileri bayramlarda, kandilerde de yollama arkadaşım.Bayramda gönderdiği toplu mesajı sana da yollayan adamdan arkadaş mı olur. Mesajın başına veya sonuna hiç olmazsa benle ilgili bir şey yaz ki ben de diyeyim ki kıymış güzelim 2 kontöre ama yok. Sen 2 kontörle herkesin bayramını kutlamayı marifet sayanlardansın. Bari kendi bulduğun bir mesajı at da bir anlamı olsun.

Bana forward e-mail gönderme arkadaşım. Bana büyük şirketlerin birbirlerini karalamak için artık şundan bundan alışveriş yapmayalım mesajını sanki normal vatandaş ağzıyla yazdıkları mesajları hele hiç gönderme. Bir de gönderdiğin maillerde diğer arkadaşlarının mailini de Bcc bölümünü yaz ki özel hayata az bir şey saygın olsun. Ben bilmek zorundamıyım senin bütün yazıştığın adamların mail adreslerini.

Beni artık msnde de arama arkadaşım. İkimizde online olduğumuz halde üşenip de birimiz diğerine mesaj yazmıyorsak ne anlamı var online olmanın. Bu msnde meşgulüm ayaklarını da bırak artık. Meşgulsen msnde işin ne.

Facebook, sms, e-mail, msn sayesinde seninle ne kadar işe yaramaz bir arkadaşlığımız olduğunu anlamış oldum.

Arkadaşım diyorum ama sen benim facebooktan yani "book"tan bir arkaşımsın.

Gerçek arkadaşın ne olduğunu merak ediyorsan aşağıda yazılı olan şarkının sözlerine bak. Gerçek arkadaş bu şarkı sözlerini okuduğunda veya bu şarkıyı dinlediğinde paylaştıklarımızı hatırlayıp duygulanandır. Senin duyguların var mı bilmiyorum çünkü facebook, sms, msn, e-mail duyguları göstermiyor. Ama mektubu postacı duygusuyla beraber getiriyor da neyse uzun sürer şimdi sana mektubun kıymetini anlatmak.

"Bir kıvılcım düşer önce, büyür yavaş yavaş
Bir bakarsın volkan olmuş, yanmışsın arkadaş
Dolduramaz boşluğunu ne ana ne gardaş
Bu en güzel, bu en sıcak duygudur arkadaş

Ortak olmak her sevince, her derde, kedere
Ve yürümek ömür boyu, beraberce, el ele
Olmasın hiç o ta içten gülen gözlerde yaş
Bir gün gelip, ayrılsak bile seninle arkadaş
Yollarımız ayrılsa bile seninle arkadaş

Evet arkadaş;
Kim olduğumu, ne olduğumu
Nerden gelip, nereye gittiğimi sen öğrettin bana
Elimden tutup, karanlıktan aydınlığa sen çıkardın
Bana yürümeyi öğrettin yeniden
El ele ve daima ileriye.
Bir gün
Bir gün birbirimizden ayrı düşsek bile
Biliyorum, hiçbir zaman ayrı değil yollarımız
Ve aynı yolda yürüdükçe
Gün gelir ellerimiz yine dostça birleşir
Ayrılsak bile kopamayız."

 
Toplam blog
: 20
: 1506
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

Yaklaşık olarak ayını şeyleri yaşıyoruz. Uyuyoruz, uyanıyoruz, yemek yiyouuz, temel ihtiyaçlarımızı ..