Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Beni bana verin!

Beni bana verin!
 

yapraklar


Dökülüyorum bugün,

Perdah perdah açlıyor sayfaları gönlümün.

Ertelenmiş duygu seli çağlıyor bak!

Önüne ne katarsa alıp gider mi?

Nereye gidecek ?

Dön dolaş aynı yer;

Aynı sahne,

Roller aynı,

Replikler başka.

Ya yalnızsın birey olarak;

Ya da birinin birşeyisin.

Ve hatta bir zamanlar herşeyi olduğun birinin bile

Bugün birşeyisin!

Anı defterlerine yazılan şiirlerde kalmış o eşssiz duygular;

''Sana herşeyimi veremem

Çünkü sana seni veremem''ler...

Bak sen!

Bana beni versinler şimdi yeter,

Aldıkları gibi...

Ben önce ben olmalıyım ki; sonra birilerinin birşeyi...

Dökülüyorum dedim ya;

Bu öyle yitip gitmek değil!

Mevsim sonbahar,

Tabii ki gelecek bahar.

Açacak çiçekler, yeşerecek dallar,

Umut dolu bir süreç bu,

Korkma!

Her kara kış gebedir; mutlu bereketli bir bahara,

Sana umutsuzluk ve mutsuzluk vermeyeceğim.

Bekle; yenileneceğim ve geri geleceğim...

Dağ sularını kana kana içmiş,

Yenilenip yeşermiş, çiçeklenmiş renk renk...

Itır kokularımla.

Ben gibi... Eskisi gibi...

Ama önce, beni bana verin, bana aldığınız gibi!

 
Toplam blog
: 114
: 309
Kayıt tarihi
: 20.08.09
 
 

Antalya' yı mesken tutmuş ,ruhu bu özgür şehirde tutsak biriyim... Beden eğitimi öğretmeniyim. 12 yı..