Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '08

 
Kategori
Deneme
 

Beni genişliğine sev

Beni genişliğine sev
 

Beni genişliğine sev.
Hangi yoldan gitsem sana varayım.
Yolumu şaşırsam.
Kaybolsam kalabalıkta.
Geciksem.
Uyuyakalsam bir köşede.
İrkilip uyansam, yola düşsem karanlıkta.
Labirentlere düşsem.
Çıkmaz sokaklara dalsam.
Rastgele bir kapıyı çalsam.
Sen aç o kapıyı. Beni şaşırtarak sev.

Enlemesine sev beni.
Rahat rahat yürüyeyim.
Koşabileyim istediğimce.
Başımı göğsüne yasladığımda düşmeyeyim.
Uykusuzum nice yıldır. Derin bir uykuya dalayım.
Ellerinle ört üstümü.
Saçlarınla kapat.
Koynunla sakla.
Kirpiklerinle ısıt yüzümü.
Dudağınla doyur.
İliğinle aşıla.
Omurganla düğümle.
Karnınla halket beni.
Kasığınla öldür.
Yasaklanmış dilindeki ayıp kelimelerle sev.

Beni uzunluğuna sev.
Ömrümce uzun.
Kemiklerimin ömrünce; atomlarımın ömrünce.
Damarlarının uzunluğunca.
Dolaşıp durduğum yollar kadar uzun.
Gidip geldiğim, gitmek istediğim, gidemediğim, gidip de dönemediğim yollar kadar uzun.
Yıldız yolları kadar uzun.
Bekleyişler kadar uzun.
Özlemler kadar uzun; Habil’in acısı kadar uzun.
Mermerin sabrıyla sev beni.

Derinliğine sev beni.
Sonsuz uçurumlar gibi sev.
Dibi görünmeyen sular gibi sev.
Serinliğinle sar; tuzunla sarhoş et; ıslaklığınla yumuşat; tehlikenle korkut.
Işık sızdırmayan demir karanlıklar gibi sev.
Suçların gizlendiği aysız geceler gibi.
Bıçakların gönde bileylendiği tekinsiz geceler gibi.
Kalbinin sonsuz derinliğiyle sev; onun yeşil merhametiyle sev.
Gözlerinin karasıyla sev.
Bakışının buğusuyla sev.
Aklının örgüsüyle sev beni.
Ama alma aklımı.

Beni bilinmeyen boyutlarda da sev.

Çünkü ben ......


Celal Çelik - 18 Nisan 2008- İstanbul
..........

Resim: http://pirifool.deviantart.com/art/Everything-in-its-place-20458675

 
Toplam blog
: 431
: 3853
Kayıt tarihi
: 30.06.06
 
 

Anahtar kelimeler: Antep, İstanbul, Haziran, İkizler, Beşiktaş, MÜ İletişim Fakültesi, Gazetecilik. ..