Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Beni öyle bir yere götür ki...

Beni öyle bir yere götür ki; gözyaşı değmesin tenime. Öyle bir yer olsun ki sevgi kelimesini kirletecek tek bir leke olmasın etrafımızda. Ellerim soğuk rüzgarlardan değil, heyecandan titresin sen yanımdasın diye. Çaresizlik kaplamasın soğuk gecelerde ruhumu, karanlıktan korkan bir beden istemiyorum artık. Öyle bir yere gidelim ki, kapımızı çalanlar dostluklarının bedelini istemesinler bizden. Birileri arada bir de olsa bizi düşündüklerini hissettirsin bize; umursadıklarımızın umrunda olalım yani. Hayatla bir anlaşma yapalım da artık saldırmasın temiz kalmak için direnen kalplerimize.Sana teslim ediyorum kendimi. Beni öyle bir yere götür ki; hep yanımda olduğun bir yer olsun. Öyle bir yer olsun ki; adınla adımın aynı olduğu bir yer olsun. Korkular olmasın, gözyaşı olmasın, acı olmasın, nefret olmasın... Sadece sen ve ben...Beni öyle bir yere götür ki; hayattan uzak olayım, sana yakın...
 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..