Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Beni seviyorsun

Günlerdir seni takip ediyorum;

Yazdıklarını satır satır  okuyorum. Hırsının her geçen gün büyüdüğünü dağ olduğunu görüyorum, sarf ettiğin o acıtan sözlerinde. Ve daha da acıtmak, canımı yakmak istiyorsun her kelimende.

Hele geçen gün Fenerli olduğum için nasıl nefret içeren şeyler yazmıştın, ondan önce ki gün Galatasaray’ı tuttuğumdan bana hakaretler yağdırmış, Beşiktaş’ı desteklediğim için nefret dolu cümleler kurmuş bilerek canımı yakmak istemiştin.

Bunlar başımı örttüğüm için  beni dışlamanın yanında veya saçım açık geziyorum diye alaycı bir tavırla beni namussuz olarak damgalamanın yanın da inan hiç..

Her geçen gün daha da eriyorum yazdıkların karşısında,

Beni kürt olduğum için suçlaman, türk kanı taşıdığım için hakaret etmen, çerkes yanımdan dolayı farklı görmen, laz damarım olduğumdan küçümsemen, ermeni olarak bu kadar hakaret etmen inan çok yıpratıyor.

En acıtanı da ne biliyor musun beni tanımadan laik olduğum için beni dinsizlikle suçlaman, dindarım diye yobaz görmen. Bu da yetmiyormuş gibi artık sünniyim diye bana demediğini bırakmıyorsun, şii mezhebim var diye dalga geçiyorsun, yazdığın yazılarda Hıristiyanlığımı aşağılıyorsun.

Biliyor musun, aslında sen beni çok seviyorsun. Ben senin kapı komşunum, hatta ailenden biriyim,  beraber çok güldük yaptğımız esprilere, şivelere, çok dalga geçtik hezimetlerle... Sonunakadar da bu topraklarda bu kültürün içinde farklı birer renk olarak seninle yaşayacağız.

O zaman sorun ne? Neden bana her gün bu kadar yıpratıcı öfke dolu şeyler yazıyorsun?

Sen aslında benim tuttuğum takımdan değil, gerçeği görmeyen fanatik taraftar yanımdan nefret ediyorsun. Milliyetime  değil aşırı uçta gözün kin bürümüş milliyetçiliğime öfkelisin, hoşgörüsüz ön yargılı dini duygularımı sevmiyorsun. Sen beni değil bu sıfatları sevmiyorsun, bunları yazıp kendine de yükleme.

Yükleme çünkü yavaş yavaş nefretinden çözülmeye, erimeye başladım. Daha fazla kalbimi  kırma çünkü çözülürsem darmadağın oluruz.. Şimdiye kadar sana yazmadım ama artık yazma ihtiyacı hissettim…

Barış ÖZKUL

 
Toplam blog
: 2
: 85
Kayıt tarihi
: 04.04.11
 
 

Karadeniz Teknik Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü mezunuyum, Kongre ve organizasy..