Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

30 Eylül '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Beni soranlara öldü, de.

Beni soranlara öldü,  de.
 

Beni soranlara öldü, de.


Beni soranlara öldü,  de.

Artık öyle birisi yok, de.

O, hep eksik yaşadı, de.

Bir ara benimle ilgili hayalleri oldu, hayallerinde yaşadı, bana aşk öyküleri yazdı, bilmem şimdi nerededir, de.

Geçen akşam ben öldürdüm de diyebilirsin, yalan olmaz.

Ya da dün akşam kurşunlandı gecenin içinde, de.

Vuruldu, de.

Bir tek kurşunluk işi varmış, zor olmadı, de.

Ben onu sözlerimle, bir tek kelimeyle öldürdüm, de.

Kendi yalnızlığında karanlığın içinde kayboldu, de. 

Dövüldü, de.

Arkasından sövüldü, de.

Sever gibi yaptım onu kandırdım, de.

Yalan söyledim, de.

Aldattım, de.

O beni sabahlara kadar tek başına beklerken ben sevgilimle eğlendim, de.

Boş verdim, de.

Önemsizdi zaten, de.

Bütün yaptıklarımı yüzüne anlattığım halde bırakıp gitmek yerine bana daha da bağlandı, de.

Aptalca uykularını benim için bozmuştu, uykuları kaçmıştı, de.

Birde fotoğrafımı büyütmüş, birisi masasında, birisini hep çantasında taşıyormuş, de.

Onun her şeyini ben almıştım, de.

Sadece benim için vazgeçmişti dostlarından, sevdiklerinden, yeni sevdalarından da, de.

 

Bazen de uzak kentlere gitmekten söz ederdi, de.

Ne zaman birlikte bir yere gitsek geç kalmaktan  çok korkar, beni zorla kaldırırdı masadan, de.

Bir gece verdiğim saniyelik bir ateş, minicik bir öpücüğün ateşiyle yanmış, öyle bir gece için senelerce beklemeye başlamıştı, de.

Akıllı olsa bekler miydi?, de.

O, akılsızın tekiydi, de.

Onu konuşmayın bir daha, ondan söz etmeyin, de.

Ve bütün bunlardan sonra, ağız dolusu kahkaha atarak gül.

Güneşe doğru savur sarı saçlarını.

Güneşe doğru...

Yazar: Mustafa Çifci- Aşk Yazarı www.mustafacifci.com

facebook.com/askyazarimustafacifci

t@mustafacifci

İnstagram:mustafa_cifci

 Not: Bu eser Mustafa Çifci’nin kitabından alınmıştır. Telif hakkı yazarına ait olup, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası kapsamında her hakkı saklıdır. Yazarın yazılı izni alınmadan kopya edilmesi, çoğaltılması, dağıtılması, özet olarak belli bir bölümün başka yerlerde yayınlanması yasaktır

 

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..