Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Beni yalnız bırakmayan tüm blog dostlarıma...

Beni yalnız bırakmayan tüm blog dostlarıma...
 

Babaannemin vefatından sonra;

Acımı, yasımı paylaşan, beni yas dolu günlerimde en çaresiz olduğum hissettiğim anlarda beni yalnız bırakmayan blog dostlarıma minettarım, tek tek teşekkürü bir borç bilirim...

Sıcacık samimi paylaşımınız, acımı paylaşmanız bana bu yas dolu günlerimde güç verdi...sizlere binlerce teşekkürlerimi sunuyorum...

Beni her daim yalnız koymayan can dostum nebahat (Berfin-Berkcan ) yine yanımdaydın binlerce teşekkürler..İYİ Kİ VARSIN...

Acımı paylaşan , sık sık beni arayan aramızdakı kilometrelerın birşey ifade etmediğini kanıtlayan gönül dostlarım Özlem AKAYDIN , aygoz/asya (özlem)... her zaman yanımda varlığını hissettiğim canım ablam Neşe Evrim, fıstığım canım kardeşim silencem, gönlü güzelim bal damlam binlerce teşekkürler... Babannemin yokluğunda acısıyla üşüyen yüreğimi bir nebzede olsa ısıtınız sizlere minettarım...İYİ Kİ VARSINIZ ...

Yorumları ve mesajlarıyla beni yalnız bırakmayan acımı, yasımı paylaşan tüm BLOG dostlarım...

Bilgileriyle bizleri aydınlatıp, günlük yaşantımıza ışık tutan, ve binlerce insanıma şifa dağıtan öncesinde mis gibi kokusuyla tanıdığımız kekik şimdiki görünen ismi herkesin bir perisi vardır yaa, benimde milliyet blog daki perim mutlumavi İYİ Kİ VARSIN....

Karadenizin güneş kızı yekruseha yanımda varlığını hisettim taa oralardan yüreğimi ısıttın...İYİ Kİ VARSIN...

Ahmet yılmaz , Yeşim Özdemir, Berfin-Berkcan, madamex , Manolya , Rosemoon , Hoşsada , silence , YolunDİĞERyarısı , Talibbölükbaşı , Özlem Akaydın, Latif , Aygoz/asya, Neşe Evrim, Emel dedeoğlu, Serap İnce, Mavinin güncesi/hanife , başak_33 , nilgun, Işıl, Nazlı Gürkaş, yekruseha, Manolya, September1 Özlem, Nariçi, Cemal Hüseyin Çağlar , nezom...İYİ Kİ VARSINIZ , IYI Kİ ARANIZDAYIM...

Yine EKİMDE birgün...

Var olmakla ölüm arasında kaldım...29.10.1975 annemin vefatı..29.10.1969 Benim DOĞDUĞUM GÜN...29.10.2007 Babannemin vefatı...Korkuyorum !bir o kadarda endişeliyim tarih tekrar ediyor benim yaşamımda...Kader diyoruz yıne daha beş yaşındaki çocuk hallerimle ...Bu kaçıncı kaderimle oynaştığım...DOĞUM, ÖLÜM kaçınılmaz insanoğlunun yaşamında..İkisinin arasında sıkışıp kaldım...

Babaannem, hasta yatağında yatarken farkında değilsiniz ama bana evimde eşlik ettiniz... Taa , oralardan sıkıntılı anlarımı paylaştığınız anlar çok oldu... ben, içtenliğinize hep inandım en umutsuz anlarımda bile odama ışık tuttunuz, her bir yorum, mesajınızla...Uzaktan sevmek bu olsa gerek hepinizi tüm yüreğimle kucaklıyorum yanımda olduğunuzu bilmek umutlandırıyor beni...

Yaşamdayım , sizinleyim dostluğunuz çok şey kattı bana ...IYI Kİ MİLLİYET BLOG AİLESİNDEYİM ...İYİ Kİ SİZLERLEYİM BLOG DOSTLARIM....İYİ Kİ VARSINIZ ...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..