Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '12

 
Kategori
Haber
 

Benim de başımı gövdemden ayır Cem’ciğim ama canavarca olsun tatlım!

Benim de başımı gövdemden ayır Cem’ciğim ama canavarca olsun tatlım!
 

Ülkemi seviyorum

Her gün ekşın

Her gün hareket

Ve dahi de bereket efemmm

Canımız sıkılmasın deyü

Sürekli konu

Sürekli mevzu

Sürekli

Sürekli

Sürekli her şey…

An itibari ile haberdar olduğum haberi yazıyorum ve neresinden alayım evirip çevireyim diye beyin loplarıma kreşendolarımla saldırıyorum.

Bir yanımda manyak mısın, bak ne güzel güneş batıyor denizin üzerinde,yudumla kahveni göbeğini kaşı otur diyor.

Biliyorum bir ben var benden içerü. Dışarı çıkmasın diye sıkıyorum elemanın boğazını.

Neyse açın öğrenin ajanslardan sadedi

Bende hayattan indirim istiyorum!

O ka……..

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..