Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

Benim de söyleyeceklerim var!

Benim de söyleyeceklerim var!
 

Cumhuriyet Halk Partisi


Son günlerde iç politika CHP’nin başına kim geçmeli? Baykal geri dönsün mü? Yoksa Kılıçdaroğlu mu genel başkan mı olsun? Sorularının yanıtlarını arıyor. Parti üst yönetiminde bir fikir birliği oluşmuyor. Rakip dişli. Birilerine göre rakibin dişli olup olması önemli değil, başka şeyler önemli.

Kaset doğrudur ya da komplodur. Değişim zamanı gelmiş de geçiyor bile. Zaman değişim zamanı ve bazılarının bunu görmesi gerekiyor.

AKP nasıl başarılı oldu? Bana soracak olursanız bunda ne ABD’leri, ne derin devlet ne de sayılabilecek diğer etkenler sebep olmuştur. Uzun yıllar Erbakan Bey’le yoluna devam eden bu siyasal oluşum, baktı ki böyle olmuyor. Yeni genç, elini masanın üstüne vurabilen yanı sıra partisindeki tüm farklı yaklaşımları kendi ekseninde toplayabilen Recep Tayip Erdoğan bu işi başardı.

Kişisel gelişim kitaplarının birçoğunda, başarı olan insanları rol model olarak alınmasını, bunların başarılarını ve izledikleri yol haritasının kopyalanmasından bahseder.

İşte CHP’nin önündeki yol da budur. Bir dönem iyi ya da kötüsü ile kapanmıştır. Yeni bir lidere ihtiyaç vardır. Toplumla iç içe olan, halkın sevgisini kazanmış bir lidere ihtiyaç vardır.

İstanbul, tarihi boyunca birçok kez kuşatılmıştır. Ancak İstanbul’u genç lider Fatih Sultan Mehmet fethetmiştir. Bir dönem kapanmış, yeni bir dönem başlamıştır.

Siyasete çok uzak olan ben, Cumhuriyet Halk Partisi’nin halk kısmını oluşturan ben ve benim gibilerin de böyle düşündüğüne eminim. Artık yöneticilerin değişimi görüp ona göre davranması gerekir düşüncesindeyim.

Kılıçdaroğlu’na yolun açık olsun diyorum.

 
Toplam blog
: 42
: 1444
Kayıt tarihi
: 12.10.09
 
 

Henüz Almanya'nın batı ve doğu diye ayrıldığı zamanlarda Almanya'nın Solingen adı verilen yerleşim b..