Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

31 Ekim '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Benim erkeğim aldatmaz!!!

Benim erkeğim aldatmaz!!!
 

Külliyen yalan.
Kendimi kandırıyorum sakın sizlerde kandırmayınız kendinizi sevgili hanımlar.. Bu zamanda yok ki böyle bir doğru...

'' Dünyanın memesinden sağıp durduk hep birlikte Adem'den olma Havva'dan doğma biz çocuklar..''

Kör ve sağır zamanlarda ışık ve ses geçirmeyen duvarlar arasındayız yine!
Ne vakit sadece benim olmasını istediğim, özlediğim, sevdiğim o adamımı düşünsem.

Allah’tan başka kimseye hesap vermeden ikimiz de çılgınca esen hoyrat rüzgarlarla sebepsiz buraya savruluruz hemen ruhumuzla. Yani, kadınla erkeğin geçtiği her konunun ortasına..

Neden diye sormayın çünkü uzman kaleminden bir yerlerde okumuştum.

Erkeklerin daha çocukluklarında iç uyuşmazlıkları varsa onların aldatma riski daha yüksekmiş diye devam ediyordu yazı. Bu erkek milleti nasıl bir genlere sahip olarak dünyaya günaydın demişse aldatmak için pek nedene de ihtiyaçları yokmuş zaten. Bunu aklımızdan hiç çıkarmıyalım benim güzel hemcinslerim..

Bilmez miyim? Şimdi bütün erkekler göz ucuyla okur gibi yapıp, can alıcı kuşlar gibi yazıyı harmanlayıp acaba benden mi bahsediyor diye de gözlerini harlıyordur.

En kadın halimle soruyorum?
Bir sürü sebebiniz varmış güya biz kadınları yine biz kadınlarla aldatmak için!
Öyle mi?
Kiminiz
Biraz heyecan
Kiminiz
Skor
Kiminiz
Spor olsun diye,
Bu duygusal, bu mantıksal, deyip, kategorilere ayırırmışsınız kendinizce bizleri ve öyle aldatırmışsınız yine bizleri..
Oooooo sayısını dahi hatırlamıyorum deyip sıralarmışsınız marifetlerinizi. İlişkiye girdiğiniz hatunları anlatırken pek keyiflenirmişsiniz..
Doğru mu bu?
Beter olun!
Şimdi herkescikler aferin çekecek maşallah diyecek erkekliğinize diye bekleşir durursunuz değil mi?

Kusura bakmayın ama hepinize sadakatsizlikten KIRMIZI!
Eee tabii her zaman papaz pilav yemez.. Arada bir kuru fasulyede yemek ister.. Can bu çeker adamı..
Durum böyle olunca da gürültüsü kokusu duyulur yayılır körün taşı misali bütün dünya haneye.

Gelir elbet arkasından eş dost tanıdık Allah ne verdiyse eve misafirliğe..
Nedenli niçinli ve hayret içerikli sorulara
Sonra da beklerler en meraklı halleriyle..
Çünkü son kararlarıdır ve sormuştur Kenan Işık son kez onlara ve başlarlar dedikodu denen yarışma sonrası sohbetlerine.
Artık ağızlar gebedir.. Torba dolsun büzelim diye bekleşmeyin çünkü onlar sözlerini bir geriye iki ileriye adımlarla gevşetirler iki dudak arasında.. Siz bunu hakettiniz ohh olsun size..

Erkek adam adamlığını alt üst ederek başlar anlatmaya kendi de inanmıyacağı masalına.. Gereken yerlerde de mış mış ları tespih gibi dizerek ağızcığından da ürkekçe gülerek..
Karısına nişanlısına sözlüsüne metresine VS. vesairesine sızım sızım sızlanarak kendini en haklı gösteren kelimeleride inci gibi sıralıyarak..

- Her erkek yapar aşkım yaaa
- Azcık heyecan istedi istemeyesice canım
- Hem ben seni seviyorum senden asla ayrılmam o leblebi çekirdek
- Arkadaşlarım hepsi yapıyor bende yapıyım dedim ne var bunda?
- O kadına aşık oldum işte elimde değil
- O gün çok içmiştim çokça da sarhoş olduğum için hatırlamıyorum nafile
- Eşimle sorunlarımız vardı biliyor musun?
- Ortam öyle gerekiyordu bende ortama bukelemun vaziyetleri rol kesiyordum
- Olaylar kendiliğinden gelişti ve buralara geldi inan bana
- Ayy gelmez olaydı
- Bilet bulup geri dönemedim sevgilim.
- Sende benimle hiç mi hiç ilgilenmiyordun ya ona ne demeli?
- O kadına çok acıdım eşinden daha yeni boşanmıştı yapayalnızdı şefkat gösterdim yoksa ilgisizlikten intihar edecekti
- Canım karıcığım kendimi kanıtlamam gerekiyordu özgüvenim için bu şarttı
- Sadece seks için beraber olduk.
- O bana şantaj yaptı zorla yatağa attı ve hatta ben kendimde değildim kerelerce tecavüz etti
- Bir de utanmaz kadın benden hamile kaldı
- O artık benim çocuğumu taşıyordu çocuğum babasız doğamazdı anla lütfen
- Hem beni niye suçluyorsunuz ki?
- Karım doğumdan sonra kendisini çok saldı
- Eskisi kadar artık gözüme çekici gelmiyor ne yapabilirim?
- Evlendikten altı ay sonra karımın her gece baş ağrıları başladı
- O hep hasta olduğunu söylüyordu eşimi sevdiğim için onu yormak üzmek istemedim
- Eşimle kültür ve tahsil seviyemiz bir değil anlaşamıyoruz evet
- Eşim bana uygun değil.
- Ama çocuklarımın annesi boşanamam
- Ben normal bir erkeğim
- Bu yüzden cinsel ihtiyaçlarım ondan çok daha fazla haksız mıyım?
- Seviyorum onu!
- Sen eşimsin ama o benim aşkım
Ve………………
Traş sonrası gelişmeler..
Mahkeme salonundadır artık erkek adam .. Son savunmasının son sözünü eder boşanmadan az evvel önce..

Mutlu olmak benimde hakkım değil mi hakim bey?
Demişti ki
Diğer bir duruşma salonunda görülen bir davada ki kadın avukatın sesi yankılanıyordu mahkeme koridorlarında.

Mutsuz olan kadının aldatma olasılığı da yüksektir hakim bey

Ve sıralıyordu ihanetin savunma tezini bir bir............

- Kadının eğitimi ve öğretimi arttıkça
- İş hayatında daha faal ve başarılı oldukça
- Kadın ekonomik özgürlüğünü elde ettikçe erkek egemenliğini yok etmektedir.
- Kadınlarımızın tutum ve kişiliklerine göre aldatma hususunda değişiklikler göstermektedirler.
- Bazı kadınlar nerede nasıl duracağını bilirken
- Bazı kadınlar da belirli çizgide ilişkilerini devam ettirmektedirler..
- Bu konu ilişkiden ilişkiye değişebiliyor ve kadının ruh haliyle de orantılıdır.
- Kadın aşıksa eğer aldatılmak çok basit bir şekilde gerçekleşmemişse kadın daha az vicdan azabı duyar…………………….

Hop tirinommm
Tiri tiri nommm
Diyar diyar gezdim
Avare olduummm
Yine de aldatmayan erkeeekkk
Aldatmayan kaddııınnn
Hiiçç bula maaa dııımmm
Güzeliiimmm
Civanıııııımmmmm
Hop tirinommm
Tiri tiri nommm

- Şimdi anladınız mı neden ve niçin?

Dünyanın ötesinden çok mevsimli zamanların berisinden sesleniyorum sizlere?

- Çağırsak gelir misiniz?

3006 yılının 34.ayın haftanın 26. a rastlayan 2007.günü saatsiz ve de vakitsiz
Meleklerin bize kıyamayacakları ama kıyacağı nikahımıza?

- Ha unutmadan. Sakın ola uzay gemisine binmeyin!
- Atlayın Gültepe Levent minibüsüne öyle gelin.
- Yolda astronot kap kapçılarına dikkat edin
- Sonra ay güneş yıldızlar toz duman olup sırnaşırlar peşinizden
- Söylemedi demeyiniz
- Sakın gecikmeyiniz
- Sabırsızız bilirsiniz
- Zaman mı?
- Güldürmeyin!

- Ehh Sabiş
- Gene deliledin ya

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..