Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '07

 
Kategori
Reklam
 

Benim fikrim geldi...

Benim fikrim geldi...
 

Reklamlar televizyonlarımızın internetlerimizin vazgeçilmezlerindendir. Çünkü reklam ekmek kapısı olarak adlandırılır o mesleği yapanlar için. Çünkü farketmişsinizdir. Okulda 40 dk. ders 10 dk. teneffüs. Reklam da okul gibi. Televizyonlarda hiç gördünüz mü? 40 dk. dizi daha sonra 10. dk. reklam.

He birde başka konu da var. Diziler oynanırken alt yazıyla reklam yapılabiliyor. Sadece Ana Haberlerde yok reklam. Ana haberler Türk toplumunu ilgilendirdiği için belkide reklamlar konmuyor ana haberlere. Ben dizi izleyenleri pembe dizi tutkusu olanları alışkanlıklarından uzaklaşmaya davet ediyorum bu konu aracılığıyla.

Türk Basını ve Hükümetimiz de reklamlar konusunda çok hassas. Geçenlerde görmüşsünüzdür bir diş macunu firmasının reklamı çocuklara kötü (olumsuz) örnek olduğu için kaldırılmıştı. Yine geçenlerde bir çikolata firması çocuklara şekeri ve çikolatayı aşırı özendirme maksadı altında reklamları Televizyonlardan kaldırılmıştı.

Ben şahsi olarak reklamların yayınlarının kısalmasından yanayım. Bence reklamlar kaldırılmasın, ama reklamların bağımlısı olmayalım. Ey Türk İnsanı! Tam pembe dizi izlerken araya reklam girmesini istemiyorsanız bu yazıyı okuyun.

Lütfen medya okuryazarlığına önem vererek ülkemizi geliştirme çabasını sürdürelim. Aşırı reklamcılıkla hepimiz biliyoruz ki muassır medeniyetler seviyesine ve mertebesine ulaşamayız. Size bir reklam tavsiyesi vererek bitireceğim blogumu.. Belki bir esnaf belki bir memur belki de bir işsiz olabilirsiniz ama unutmayın televizyon denilen şey bizleri hayatın eskilerin güzelliklerinden giderek uzaklaştıran bir araçtır. REKLAM DA ONUN BİR PARÇASI..

SEVGİLERİMLE... ANTİ-REKLAM

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..