Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '14

 
Kategori
TV Programları
 

Benim İçin Üzülme'nin akıbeti belli oldu ! | Son 4 Bölüm ne zaman ?

Benim İçin Üzülme'nin akıbeti belli oldu ! | Son 4 Bölüm ne zaman ?
 

Bayadır Show TV haberi yazmıyorduk..

Akıbeti belli olmayan Her Sevda Bir Veda, Adını Kalbime Yazdım ve Benim İçin Üzülme dizilerinden 1'inin sonu belli oldu..

4 bölümü kalan Benim İçin Üzülme'nin son bölümleri Nisan ayında seyircisiyle buluşacak..

1 Nisan salı günü kolaj bölümü yayınlanacak dizinin 52.bölümü ise 8 Nisan'da ekrana gelecek..

Ki zaten 55.bölüm final..

Benim anlamadığım madem bu diziler bitecek..

Niye böyle belirsiz bir ara veriyorsun ?

Bitir kurtul..

İnsanların ahını almaktan, canını sıkmaktan vazgeçmek lazım..

Ee.. Allahın sopası yok diye boşa dememişler..

Sonra bütün işlerin böyle ters teper işte..

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..