Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Benim idolüm: Mümin Sekman...

Kimse doğduğunda hiçbir şey yapamaz. Her bebek çevresinde gördüğü olaylardan, insanlardan örnek alır ve bir çeşit taklit yapar. Her bebek adımlarını atmaya başlarken, yani büyürken birini örnek alır.

Benim örnek aldığım kişi hep babamdı. Onun davranışları, çalışkan, yılmayan tarzı beni hep büyülemiştir. Adı da Yılmaz zaten. Adına uygun davranan tek adam. Büyüdüğümde gözümde kusursuz bulduğum kahramanım artık kusursuz değil. Ben de bu yüzden başka idoller aradım kendime. Yolunda gideceğim beni başarıya ulaştıracak başka kahramanlar aradım, araştırdım...

Sonunda buldum yeni idolümü. Bana gerçekten çok benziyor. Sadece cinsiyetlerimiz farklı:) Birçoğunuz tanır eminim onu tanımayan kimse yok ya da olmamalı!

MÜMİN SEKMAN... Tanımıyorsanız hemen şimdi araştırın. Çünkü herkesi başarıya ulaştıracak kapasitede bir insan. Sizlere kısaca tanıtacağım kendisini.

Mümin Sekman İstanbul'da doğdu. Hukuk Fakültesini bitirdi. Ama hukuk adına hiçbir şey yapmadı. O kişisel gelişim ünvanını kullanan ilk kişi. Diye yazar google arama motorunun tüm sayfalarında. Bu kadar basit biri değil. Kısaca anlatımı da bu olamaz.

Mümin Sekman doğduktan 7 sene sonra kahramanını kaybetti. Babası onu yarı yolda bıraktı. O tüm yokluğun içinde annesiyle bir başına savaştı çalıştı. Çok çalışkan bir öğrenciydi. Üniversiteyi kazandı. Ankara Hukuk Fakültesi'ni... İşte benim hayalim! Daha üniversitede yazmaya başladı. Ne yazdı biliyor musunuz? Başarılı insanların başarıya nasıl ulaştıklarını...O insanları bulup tek tek araştırdı ve yazdı. Ama okulunu hiç ihmal etmedi. Ankara Hukuk Fakültesi'ni DERECEYLE tamamladı. Ve diplomasını hayali uğruna yırttı çöpe attı.Bu bir gerçek! Peki hayli neydi de bu diplomayı yıratacak kadar önemliydi? Hayali insanları başarılı yapmaktı. Başarılı olan insanları anlatıp. diğer insanlara yol göstermekti. Bu amacına ulaştı. Binlerce hatta milyonlarca insan kahramanım sayesinde başarıya ulaştı! Kahramanımı sizinle paylaştım çünkü Mümin Sekman hep bunu istedi.'' Bir insan bin insan'' dedi.

İşte Rakamlarla Mümin Sekman'ın Kariyeri

İlk kitabını 21 yaşında yazdı.
Bugüne kadar 9 kitabı yayınlandı.
Türkiye'nin 40 şehrinde seminer verdi.
Seminerlerine 100.000'den fazla kişi katıldı.
Kitaplarının toplam baskı sayısı 1.500.000'u geçti.
Limit Sizsiniz kitabı 2 yılda 250.000 adet baskı yaptı.
Her Şey Seninle Başlar ise 6 yılda 900.000 baskıyla türünde Türkiye rekoru kırdı.

Yayınlanma sırasına göre eserleri:

1. Ya Bir Yol Bul, Ya Bir Yol Aç, Ya da Yoldan Çekil.
2. Kesintisiz Öğrenme
3. Türk Usulü Başarı
4. Başarı Üniversitesi
5. Kişisel Ataleti Yenmek
6. Çevik Şirketler
7. Her Şey Seninle Başlar.
8. Limit Sizsiniz.
9. Her Şey Beyinde Başlar.


Sizin de kahramanınız olmalı. Mümin Sekman olmasını çok isterim ama araştırın. Türkiye'de sizin karakterinize uyan, size yol gösterebilecek binlerce başarılı insan var hepsini araştırın. Ve siz de bir gün birinin idolü olabileceğinizi asla unutmayın. Başarmak sadece zaman alacaktır..

Alttaki internet siteleri Mümin Sekman'a hemen ulaşmanızı sağlayacak hadi durmayın tıklayın...

www.kigem.com

www.muminsekman.com

www.müminsekmanfan.com

 

 
Toplam blog
: 9
: 1403
Kayıt tarihi
: 25.06.12
 
 

Erciyes Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi 3. sınıf öğrencisiyim. Aynı zamanda okulumuz..