Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '09

 
Kategori
TV Programları
 

Benim kocam bir melek! Sizinki...?

Benim kocam bir melek! Sizinki...?
 

internet...


Ah şu tv. programları...

Biri Bizi Gözetliyor: Ortada ne gözetlenen kaldı ne gözetleyen. Yarışmadan sonra röntgencilerin arttığı rivayet edildi.

Dokun Bana: Ortaya bi araba çıkarıldı onlarca kadın erkek günlerce elledi okşadı, yarışmaya katıştırılan arabanın semti meçhulde.

Ben Evleniyorum: Katılanlar kimvurduya gitti...

Gelinim Olur'musun: Kimse kaynana olamadı.

Size Anne Diyebilir miyim: Kimse çıkıp "senin anan yok mu" diyemedi...

Kalplerde İkinci Bahar: İlk baharın kıymetini bilmeyenler katıldı. Fiyasko...

Yabancı Gelin: Yabancı gelin adaylarına mantı yaptırıldı. Lavaboda ayak yıkatıp abdest almak öğretildi...

Son yıllarda yapılan yarışma programlarından aklımda kalanlar bunlar. Şimdi ise haftanın beş günü akşam saatlerinde yayınlanan "Yemekteyiz" var. Kıran kırana geçen yarışmada iki erkek üç kadın yarışmacı, yemek yerine adeta birbirini yiyor. İki erkekten biri maço oluyor, nedendir bilinmez diğeri biraz kırıtkan. Kadın kısmını anlatmaya gerek yok hepsi uzun tırnaklı sivri dişli...

Şimdilerde ise sabah saatlerinde yayına giren "Benim Kocam Bir Melek" yarışması izlenme rekorları kırıyormuş.! Kırmazsa şaşardım.

Milleti alıştırdılar bi kere gözetlenmeye, dinlenmeye. "Alışmış .... beterdir" dememişler mi? Demişler.

Yarışmacı karı koca pembe yataklarında mışıl mışıl uyurken eve kameralar girip uyandırıyor onları. Erkek, gözlerinin çapaklarını silip mutfağa koşuyor. Nazlı eşinin "aşkıımm bana salçalı yumurta yaparmısıınn" ını duyar duymaz başlıyor kırmaya. Yumurtaları yani... Kahvaltı sofrası bazen yatağa kadar gidebiliyor. Aşkısıı, canısıı innemeleri ünnemeleri ile birbirlerinin ağzına... ufak lokmacıklar konduruyorlar. Arkadan yatak odası toplanıyor. Çamaşırlar yıkanıyor, ütü yapılıyor. Birgün öncesinden hallaç pamuğu kıvamında atılmış eve erkek eli ve gücü değiyor tıpkı sihirli değnek misali. Kadın, evlilik hayatı boyunca birdaha hiç göremeyeceği kadar şımartılıp okkalanıyor. Hatta o gün kocasını melek bile sanıyor...

Akşam olup diğer yarışmacılar gelene kadar süren mutluluk, yerini birdenbire huzursuzluğa hırçınlığa bırakıveriyor. Acımasız eleştiriler kırıyor, yaralıyor kadını ve erkeği. On bin lira kazanmak uğruna girilen onca çaba, saadet gösterileri toz olup havaya karışıyor. Kimsenin görmemesi gereken banyo mutfak, yatak odası, tuvalet fırçası vs. milyonların gözönüne serilip bir evin kutsiyeti yerle bir ediliyor. Bunun adına da "YARIŞMA" deniliyor.

"Benim Kocam Bir Melek" yarışması aylardır hergün yayında imiş. Daha ne kadar devam edeceği de henüz belli değil. Kocasının melek olduğuna inanan kadınlar oldukça bu programlar sürer dediğinizi duyar gibiyim. Benim de bir sorum olacak size. Böyle düşünüp milyonların karşısında evini ve kocasını sergileyen kadının kocası melek mi, ya da ne?

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..