Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '12

 
Kategori
Müzik
 

Benim şarkılarım - Gözlerinin içine bakamazdım ben

Benim şarkılarım - Gözlerinin içine bakamazdım ben
 

Gözlerinin içine bakamazdım ben

Uyandırmaya seni kıyamazdım ben

Şimdi çok uzaktasın gelemiyorum

Görünmez yollardasın bulamıyorum

Şimdi gözümde yağmurlar, içimde hüzün var

Şimdi düşman şarkılar, düşman hatıralar

Buralarda değilsin, çok uzaksın sen

Tren rayları gibiyiz, biri sen biri ben

Çok yorgunum

Çok yalnızım

Çok özledim

Dayanamıyorum

Bağlandım kaldım

Mıhlandım kaldım

Saplandım kaldım

Depremlerdeyim

Şarkımı dinlemek isteyenler için link aşağıda

http://www.dailymotion.com/bluenotes1#video=xrcqa3

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..