Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Benimle sevişmeye hazır mısın?!

Benimle sevişmeye hazır mısın?!
 

Dün postacı bana bir mektup getirdi. Zarfın üzerinde sadece adım vardı ve postacı sadece adım yazmasına rağmen mektubu bana ulaştırabilmişti.

Zarfın üzerinde adımdan başka hiçbir şey yoktu. Ben bu tür sürpriz durumlarda telaşlanmamayı ve aksine daha rahat olmayı ilke edinmişimdir.

Mektubu açmadan önce kendime bir nescafe hazırladım. Nescafemden bir iki yudum aldıktan sonra mektubu keyifle açtım ve uzun sayılacak bir mektubun başlığını görünce çok şaşırdım.

Mektubun başlığında açıkça ‘’benimle sevişmeye hazır mısın?’’ yazılıydı. Ve bu ilginç olduğu kadar gizemli mektubun kimden geldiğini öğrenmek için hemen sonuna baktım ve kimden geldiğini öğrendiğimde yüzüme şaşkınlıkla karışık tatlı bir gülümseme yayıldı ve nescafemden birkaç yudumu daha keyifle aldım.

Bu açık sevişme daveti yapanın kim olduğunu söylemeden önce mektubun içeriğinin bir bölümünü açıklamayı düşünüyorum. Ancak bu mektubun benzeri acaba başkalarına da gönderilmiş midir diye de düşünmeden edemiyorum. Bu mektubu okuyanların bana bu mektubun benzerini alıp almadıklarını iletirlerse beni meraktan kurtarmış olacakları için peşinen teşekkür ediyorum.

Evet mektubun bir bölümünü aynen yazıldığı gibi aktarıyorum. Benzer mektup size de ulaşmışsa lütfen bana haber verin.

‘’ Sevgili Bülent

Benimle sevişmeye hazır mısın? Ben 31 Aralık gecesi gelmeden önce sana bu mektubu yazmayı daha uygun gördüm. Habersiz hayatına girmek istemedim. Şu anda bir sevgilin olduğunu düşünüyorum ama bu benim sana gelmemem için bir mazeret teşkil etmiyor.

Çünkü ben geldiğimde o kesinlikle hayatından çıkacak. Biliyorum sen sevgiye ve aşka çok değer veren bir erkeksin. Aşk senin hayatında vazgeçilmez bir yüce duygu.

Biliyorum ki şu ana kadar tam ellialtı harika sevgilinle inanılmaz keyifli ve güzel bir hayat yaşadın. O kadar şanslısın ki benimle de o görkemli aşk hayatın devam edecek. Buna yürekten inanıyorum ve bir sevgili olarak sana söz veriyorum.

Her şeyden önce ben diğer sevgililerinden daha seksiyim, gencim ve kendimce güzel olduğumu da söyleyebilirim. Ayrıca hiç kıskanç değilim. Diğer sevgililerinle yaşadığın hayata saygım var. Her zaman o anılarını tazeleyebilirsin ve istersen birlikteliğimiz süresince onlarla yeniden yaşanmış anılarını paylaşabilirsin.

Sevgili Bülent,

Birlikte yaşadığımız muhteşem süre içinde sana aşk, sevgi, başarı, zenginlik vereceğime inanabilirsin.

Hatta Milliyet blog’da yazdığın yazılar daha çok renklenecek ve birlikte kitaplar da çıkaracağız.

Söz veriyorum sana. Birlikteliğimiz süresince sana hiçbir şekilde zorluk çıkarmayacağım.
Beni her konuda tatmin ettiğin ve değer verdiğin sürece başka gönül ilişkilerine de karışmayacağım.

Sana sıkıca sarılmak, seninle doyasıya sevişmek için sabırsızlanıyorum. 31 Aralık gecesi beni karşında gördüğünde sana soracağım soruyu şimdiden soruyorum.

Benimle sevişmeye hazır mısın? Her zaman hazır olduğunu bilsem de sormadan edemedim. Artık bu büyük aşkı herkesin öğrenmesini istiyorum. Bu mektubu aldığında bunu Milliyet blog sayfasına koymanı diliyorum. Buluşuncaya kadar kendine çok iyi bak. Seni gerçekten özledim.

Seninle sevişmeyi isteyen harika sevgilin

2008

Not: İlk buluşmamızda istiyorum ki gökyüzüne uzanan havai fişekler olsun, şampanyalar patlatılsın ve birlikteliğimiz böyle görkemli başlasın.

Resim: Salma Hayek

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..